Jumaat, 21 Jun 2013

@NajibRazak KHAIRUN ASEH DAH INSAF

Haha..lagi sekali Sangkakala nak bagi tau pada semua yang baru baru ni Khairun Aseh anak Tan Sri Aseh Che Mat telah turun mencemar duli ke Putrajaya, amboi siap pakai bahasa istana pulak Sangkakala kali ni, bukan apa, Khairun ni kalah anak raja yang sebenarnya, nak turun ke bahagian sendiri pun kena ada pembesar baru le turun, tak ke mencemar duli namanya tu?


Dengar khabar Khairun turun untuk makan malam bersama sama mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir di Putrajaya tapi atas jemputan Perbadanan Putrajaya,  maka terlerailah belenggu selama ini bahawa Khairun telah turun untuk memperlihatkan diri beliau sebagai anak bangsawan yang sebenar.

Cuba tanya, Khairun pernah ke makan di kedai mamak kat Putrajaya kalau ada pun mungkin kembang bengkak le tengkuk anak bangsawan ni menelan mee goreng mamak kat situ kan? Tapi bila makan dengan Tun Mahathir mestilah dengan penghormatan nampaknya sebab pakai sudu perak yang halus buatannya.

Tapi apa pulak kena mengena perbadanan Putrajaya dengan Khairun? Nampak macam Tan Sri Aseh nak promote anak dia je pada Tun Mahathir ni.

Muahahahaha...agak agak le kalau nak promote pun Tan Sri, anak Tan Sri tu dah tentu tentu tak nampak muka langsung masa pilihanraya lepas, baru sekarang nak tunjuk muka ye.

Tapi ada satu lagi berita yang pasti memanaskan mata Khairun apabila membaca sebuah artikel untuk beliau sila klik DISINI