Isnin, 17 Jun 2013

@NajibRazak KAD LAPORAN KHAIRUN MERUDUM

Sangkakala ada lihat dalam blog seorang blogger yang mengeluarkan kuiz untuk mendapatkan feedback daripada para pembaca.

Daripada apa yang Sangkakala lihat, ramai dikalangan pembaca yang meninggalkan komen di ruangan komen blog tersebut amat menduka citakan.

Ini bermakna Khairun tidak diterima oleh para pembaca blog tersebut dan Sangkakala amat yakin bahawa ramai lagi yang menyatakan pendapat yang sama walaupun mereka tidak meninggalkan komen.

Untuk melihat kad laporan tersebut, boleh klik pautan dibawah

http://bit.ly/11jsmHi

Memalukan bila nampak report card yang menunjukkan sebegitu ramai menolak Khairun dan mereka ini memperlihatkan siapa Khairun yang sebenar.

Kalau dah ditolak macam ni, tapi masih nak lagi bertanding sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Putrajaya Sangkakala rasa Khairun bukan sahaj memalukan diri beliau, tetapi akan memalukan seluruh orang orang yang berada di sekeliling beliau termasuklah Perdana Menteri.

Kenapa Sangkakala sebut jawatan Perdana Menteri? Sebab kan Khairun Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri dan sudah tentulah beliau akan membawa sekali nama Perdana Menteri cuma Khairun diharap jangan le bawa nama Tan Sri Aseh pula sebab nanti sudah pasti akan tercalar sama.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: