Isnin, 24 Jun 2013

#blackout505 #kk622 ANWAR HINA ORANG MELAYU

Kurang ajar punya Anwar..kenapa dalam ucapan kelmarin langsung tak sebut takeh cina apa yang mereka dapat selama ni? Kenapa Ananda Krishnan yang disebut? Kenapa tak kata orang orang cina yang juga telah mendapat kekayaan hasil dari kemakmuran Malaysia selama ini?

Nak bukti Anwar kutuk orang Melayu dalam ceramah kelmarin? Ini buktinya..


Dengar apa yang Anwar kata? Itu belum lagi beliau menjadi Perdana Menteri..kalau dah jadi agaknya tak tau le apa lagi yang beliauvakan perkatakan tentang orang Melayu di Malaysia ni nanti.

Sepatutnya orang yang sebegini seharusnya ditolak sebagai pemimpin negara kerana sikap kurang ajar beliau sehingga kupa bahawa beliau sendiri adalah dari golongan bangsa melayu. 

Yang peliknya..mereka yang berada dibawah itu takkan langsung tak terasa bahawa mereka juga sedang di perlekehkan oleh Anwar..adakah mereka ini tidak mempunyai perasaan langsung atau sengaja nak jadi bodoh dengan mengikut sahaja apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim ni.

Sayang sekali apabila anak anak Melayu menjadi begitu bodoh dan bahlol kerana masih lagi mengikut apa yang diperkatakan oleh Anwar sehinggakan mereka sendiri dikatakan bodoh pun tidak merasa apa apa.