Ahad, 16 Jun 2013

@NajibRazak KHAIRUN BOIKOT MAJLIS KU NAN ??? BIAR BETUL

Sangkakala dapat tau malam tadi telah diadakan satu majlis meraikan para petugas yang bekerja keras dalam memastikan kemenangan Barisan Nasional di Putrajaya dan ramai dikalangan jentera yang hadir.


Tapi dimana Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri ni? Takkan tak mau langsung bercampur dengan orang Putrajaya kot? 

Tapi ye lah, nak campur cemana pun kalau dah memang tak buat kerja masa PRU hari tu, sedar pulak diri si Khairun ni, ingatkan tak sedar.

Apa apa pun Sangkakala ucapkan tahniah la pada Ku Nan sebab dah menang lepas tu tak lupa pulak pada jentera pilihanraya, cuma Khairun je terlupa dengan orang dan pengundi di Putrajaya hari tu kan.

Lepas ni Khairun tak payah le balik lagi ke Putrajaya,  orang pun dah muak dengan sikap elitis yang ada pada dia dan mungkin juga dengan identiti bangsawan tu maka Khairun rasa tak perlulah dia nak datang sebab maklumlah orang dah biasa makan dengan sudu perak.

Kalau Khairun ni menang juga bertanding sebagai Ketua Pemuda UMNO bahagian Putrajaya,  Sangkakala pun tak tau la nak cakap apa, bukan sekali dia buat perangai macam ni, boleh katakan avap kali juga.

Tengok sajalah masa meeting hari tu, langsung tak nampak muka, maklumlah orang sibuk dah jadi setpol..lepas ni target jadi senator pulak agaknya, kan ke Kharun boleh minta apa saja melalui bapa dia, jadi apa ada masalah.