Rabu, 14 Mei 2014

#prktelukintan AKSI TERLAMPAU CALON DAP TELUK INTAN ???

Wahwahwah..gambar ni sekarang tersebar merata dalam laman facebook yang mengatakan gambar bakal calon DAP yang dikatakan akan bertanding di PRK Teluk Intan tak lama lagi.


Bila diamati gambar diatas, Sangkakala terfikir, kenapa takde sorang pun dikalangan alim ulama PAS yang menegur gadis berbangsa melayu ini supaya berpakaian lebih elok dan menutup aurat? Kalau betul gambar dia la.

Adakah PAS akan mengatakan bahawa itu hak peribadi beliau sebagai seorang manusia?

Kalau puteri UMNO la puak puak PAS ni dapat gambar yang macam ni, Sangkakala rasa mau terbakar wall facebook dengan kejian dan cacian.

Tapi kali ni Sangkakala tengok semua diamkan diri je.

Setahu Sangkakala, di Teluk Intan agak ramai juga pengikut pengikut PAS dan mungkinkah mereka akan tetap menyokong calon yang dikatakan akan menjadi wakil kepada DAP di PRK Teluk Intan nanti.

Jadi kita sama sama saksikan, kalau diakdirkan menanglah calon DAP ni, memang le puak ulama serban PAS ni cukup bekenan dengan cara berpakaian dan yang paling penting rasanya puak puak ni suka tengok yang terbonjol atas bawah tu..


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bikini tu model Filipina. .jgn buat sesuatu yg boleh memudaratkan..itu bukan ahlak muslim..walaupun aku amat benci DAP...

Tanpa Nama berkata...

UMNO pemfitnah langsung tiada persamaan.setiap calon pembangkang semua ada gambar sexs. Inilah politik lucah UMNO

ahmad zaidi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Haris Wan berkata...

Politik merosakkan agama dan bangsa

Tanpa Nama berkata...

Ni model Philippines.. Dah takda cara lain nk jatuhkn org.. Sedeyhh ahh.. Fitnah lah kau puas2 kt dunia ni..
Lu remove wa punya komen, maknanya lu takut kbenaran..hehe

chegu kamil berkata...

fitnah semata2 ni. Tu gambar model luar negara.. Tapi dgn aku ada gambar bogel rasmah mansor. gambar najib buat onani pun ada

Tanpa Nama berkata...

Kalau geng PR semua fitnah,

kalau BN semua betul....

pui....!

Tanpa Nama berkata...

Biarlah menjadi blogger berilmu... search image atas nama Pauleen Luna.

Tanpa Nama berkata...

Sedih..kenapa kita umat islam jadi begini..mungkin allah telah berpaling dari kita..ya allah ampunkan lah kami moga dengan hidayah mu kami jadi umat yang diredha..

Tanpa Nama berkata...

Benar

Tanpa Nama berkata...

Lembaga Disiplin KEADILAN telah meneliti beberapa kes berkaitan tatatertib dan disiplin anggota. Kes-kes ini telahpun dibentangkan dalam mesyuarat Biropolitik bertarikh 14hb Mei 2014, yang dipengerusikan YB Azmin Ali, Timbalan Presiden KEADILAN dan dihadiri YB DS Anwar Ibrahim, Ketua Umum KEADILAN, YAB TS Abdul Khalid bin Ibrahim, Menteri Besar Selangor serta anggota-anggota Biropolitik yang lain.

Berikut adalah keputusan-keputusan yang dicadangkan Lembaga ini dan dipersetujui Biropolitik:

Sdr S MANIKAVASAGAM (Cabang Kuala Selangor)
Beliau telah membuat kenyataan media yang mendakwa TS Abdul Khalid bin Ibrahim telah melakukan politik wang bagi pemilihan Cabang Kuala Selangor. Kenyataan ini telah disiar dalam berita TV1 dan Buletin Utama TV3 pada 11 Mei 2014, dan dalam m/s 6 akhbar Utusan Malaysia pada 12 Mei 2014. Ini merupakan pelanggaran Perkara B.7 Tataetika Pemilihan iaitu "Sebarang perselisihan berkaitan dengan Pemilihan Parti dilarang sama sekali dibawa kepada media atau dihebahkan kepada umum."

Sdr S MANIKAVASAGAM akan diberi surat tunjuk sebab dan digantung keanggotaan parti serta-merta sehingga siasatan selesai.

YB Dato' Dr Tan Kee Kwong
Pengerusi Lembaga Disiplin KEADILAN

Tanpa Nama berkata...

try search tgk Mustafa spender..anwar cinadoll..azmi jamban..tengok kut2 model luar negara ke.??? ..puihhh loya tgk

Tanpa Nama berkata...

tu la kerja orang umno...da xde modal lain utk berkempen....peribadi org gak dia terjah....sure ke tu gambar org yg dikatakan....jgn sebar fitnah...klau x pasti jgn turut serta nak hangatkan suasana....silap2 kita pun dpt dosanya...

Mohd Salleh Mat Zin berkata...

Buang la banner habib syeikh kt atas tu kalau nk buat fitnah...., walaupun buh tanda soalan...., org dh agak dh motifnya..., tukar aje gambar habib tu dgn gambar lucah yg sealiran dengan fikiran anda....

Mohd Salleh Mat Zin berkata...

Buang la banner habib syeikh kt atas tu kalau nk buat fitnah...., walaupun buh tanda soalan...., org dh agak dh motifnya..., tukar aje gambar habib tu dgn gambar lucah yg sealiran dengan fikiran anda....

Tanpa Nama berkata...

Dosa Fitnah lebih besar daripada makan Babi bro... Bagi makan anak bini dengan hasil fitnah lagi teruk balasannya..wallahualam