Ahad, 11 Mei 2014

SUA KU NAN GUNA RAKAN TEMBAK BLOGGER DALAM FACEBOOK ???

Tertarik pula Sangkakala dengan penulisan seorang rakan blogger yang mengatakan bahawa Setiusaha Akhbar kepada Menteri Wilayah yang mengheret rakan facebook beliau untuk menyerang blogger di laman tersebut.

Baca DISINI...

Seperti yang rakan blogger ni tuliskan, Sangkakala juga sebenarnya telah menegur Menteri Wilayah merangkap Setiausaha Agung UMNO ini beberapa kali dalam laman blog Sangkakala.

Sangkakala membuat teguran apabila 2 keping gambar Menteri ni menaiki pesawat untuk menunaikan umrah dan kembali dari menunaikan umrah tersebar di kalangan ketua ketua cawangan.

Bagi Sangkakala teguran ini sepertimana yang dikatakan oleh rakan blogger dalam pautan tadi, adalah untuk memberikan kesedaran kepada Ku Nan dan ianya adalah sahih.

Ada juga yang mengatakan bahawa jasa Ku Nan dalam parti perlu dilihat, dan bagi Sangkakala pula, jasa tersebut tidak menghalalkan cara atau membuatkan para blogger pro kerajaan berdiam diri dengan kesilapan yang dilakukan.

Tapi apa yang mengecewakan ialah, teguran ini tidak diambil berat oleh Setiausaha Akhbar Ku Nan, malah rakan facebook beliau menyerang para blogger dan ada kemungkinan termasuklah diri Sangkakala dan kemungkinan besar, ini adalah arahan atau permintaan dari Setiausaha Akhbar Ku Nan sendiri.

Jadi disini Sangkakala rasa sebagai seorang Setiausaha Akhbar, adalah lebih baik beliau menasihati Ku Nan agar tidak terlalu menunjukkan kekayaan atau harta yang beliau miliki kerana dengan cara menunjuk nunjuk ini akan membuat orang ramai bertambah meluat dengan UMNO.


Tiada ulasan: