Isnin, 12 Mei 2014

NURUL IZZAH KECEWA AHLI PKR MACAM KERA !!!

Nampaknya Nurul Izzah amat kecewa dengan pemilihan parti yang dilangsungkan kali ini apa bila banyak terjadi kekecohan seperti pergaduhan dan sebagainya.

Izzah juga selaku Naib Presiden PKR mengatakan bahawa kaedah lama perlu dilakukan semula iaitu meletakkan gambar seta nombor pada kertas undi dan dipangkah pada kotak bersebelahan.

Tapi bukan ke itu cara yang digunakan oleh SPR dalam setiap kali pilihanraya yang diadakan di Malaysia dan bukankah PKR sendiri yang merungut mengatakan bahawa SPR tidak telus dan sebagainya tapi kali ini Naib Presiden PKR meminta cara SPR digunakan semula, tak ke jadi agak pelik tu.


Pemilihan PKR sama macam pemilihan nak memilih kepala ganster, dengan kerusi meja melayang, bertumbuk terajang, pukul dengan kerusi dan pelbagai lagi.

Semua rakyat Malaysia tahu yang PKR adalah hasil daripada himpunan tepi jalan jadi sampai sekarang masih lagi terbawa bawa perangai lama.

Video dalam gambar dibawah [klik gambar]..


Sepatutnya Nurul serta seluruh kepimpinan PKR berasa amat malu kepada SPR yang selama ini menjalankan pilihanraya secara aman dan jika ada pergaduhan pun, ianya berpunca daripada kumpulan pembangkang sendiri dan ianya masih boleh dikawal.

Tapi dalam pemilihan PKR, apa yang Sangkakala nampak, pergaduhan sesama sendiri berlaku dan adakah ini sebagai saru contoh tauladan yang baik bagi sebuah parti yang beriya sangat nak menakluki negara?

Ahli parti sendiri pun tak dapat nak kawal, adakah PKR mampu untuk mengawal sebuah negara?

Fikir fikirkanlah.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memanglah mereka memilih kepala gangster. Dekat Rawang semalam mereka beramok macam orang gila dalam dewan MPS. Kelakar sungguh ahli2 PKR. Macam ini nak memerintah Negara? Hentikanlah. Ramai kaum Hindu yang tidak menghormati orang Melayu iaitu penduduk tempatan. Letak kereta sesuka hati depan rumah orang. Kami nak keluar pun tak dapat sebab dah kena blocked. Ada kaum ini nak minta maaf? haram! Berlagak macam Negara ini mereka yang punya.