Rabu, 14 Mei 2014

#prktelukintan PEGUAM YANG MELACURKAN BANGSA MELAYU

Agak mengecewakan apabila ada anak bangsa yang sanggup melacurkan masa depan anak bangsanya sendiri hanya semata mata kerana cina DAP.

Itulah yang dilakukan oleh Sofia yang merupakan Setiausaha Sulit kepada Lim Kit Siang dan dikatakan juga bakal menjadi calon ahli parlimen Teluk Intan dalam Pilihanraya Kecil kawasan tersebut pada 31 Mei nanti.


Kalau dilihat dari segi rupa paras, anak kelahiran Ipoh ni agak boleh tahan juga dan kalau dari segi pelajaran,  juga agak menarik perhatian.

Tapi apabila sampai ke sikap, Sangkakala rasa ini le manusia yang gagal diantara yang paling gagal.

Sangkakala berani kata budak ni gagal sebab, dia gagal memperjuangkan bangsanya sendiri tetapi lebih berjuang kepada bangsa yang mahu memusnahkan bangsanya.

Sofia ni dulu menuntut di UITM dan dikatakan mengambil jurusan undang undang di Universiti tersebut.

Tidakkah Sofia ni tahu bahawa siapa yang memperjuangkan UITM tempat beliau menuntut ilmu? Dan apa pula yang diperkatakan oleh Cina DAP tentang kemasukan pelajar Melayu ke dalam UITM tempat beliau menuntut?

Hari ini dengan mudah budak perempuan ini melacurkan tempat dimana beliau menuntut ilmu dan dengan mudah beliau melacurkan nasib anak bangsanya sendiri.

Ibarata bakar jambatan setelah menyeberang, itu juga yang Sangkakala berani katakan kepada budak perempuan tak sedar diri ni.

Pengajaran sepatutnya diberikan kepada manusia yang kufur nikmat macam si Sofia ni, supaya lebih tahu apa kelebihan dia menjadi Melayu di tanah air ini dan bukannya menidakkan hak Melayu lain.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau spesis ni lah yg nk jd calon DAP T.ntan...maka mana2 warga PAS juga akan menerima akibatnya kerana secara tak langsung menyokong seseorang yg gagal untuk menutup auratnya..Nama Islam tp bagaimana nk mempertahankan kesucian Islam jika diri sendiri pun tidak terjaga?...X payah lah macai2 nk ungkit plak bagaimana dengan isteri pemimpin seperti DS Rosmah ke..Ning Baizura ke.. Dh tentulah kauorg tk sokong..Gua citer pasal Minah atas ni so janganlah sengal dan sembab nk u-turn citer lain plak..ada faham?

Tanpa Nama berkata...

Dah kena jilat, apa nak buat. Best tau.

Tak tahaaaaaaaaaaaaaaaan!

Unknown berkata...

Pandang ayam nampak itik..apa nak buat

Unknown berkata...

Pandang ayam nampak itik..apa nak buat