Jumaat, 16 Mei 2014

KEJAM !!! DIGANTUNG SEBAB BERSUARA

Memang kejam dan itu lah perkataan yang mampu Sangkakala.berikan kepada parti PKR yang sanggup menggantung keahlian seorang pencabar dalam pertandingan hanya semata mata beliau bersuara.


Manikavasagam telah digantung keahlian hanya semata mata mengatakan bahawa Menteri Besar Selangor,  Tan Sri Khalid Ibrahim terlibat dalam politik wang bagi pemilihan cabang Kuala Selangor hingga ke pengetahuan media.

Ininke yang dikatakan kebebasan bersuara yang selalu dilaungkan oleh para pemimpin PKR dan mereka memgatakan bahawa UMNO menghalang kebebasan bersuara bagi ahli ahlinya.

Apa yang berlaku kini ialah, baru sahaja bersuara membuat dakwaan, terus keahlian digantung dan ini menampakkan bahawa PKR tidak menghormati ahli ahlinya sendiri.

Begitu juga dalam pemilihan, Sangkakala dengar terlalu banyak permasaalahan yang berlaku dan tidak kurang juga beberapa kawasan terpaksa di gantung pemilihannya akibat dari pergaduhan sesama mereka sendiri.

PKR telah dilahirkan melalui himpunan haram reformasi pada hujung 90an dulu, dan sehingga kini, parti teraebut masih lagi terbawa bawa sikap merusuh mereka ke dalam parti.

Tapi yang kelakarnya pulak, ada sesetengah ahli PKR yamg bangang menyalahkan UMNO kerana dikatakan punca.segala permasaalahan tersebut.

Tolong jangan jadi bangang ye, parti korang memang parti huru hara, jadi jangan nak salahkan sesiapa pulak, salahkan ahli korang yang macam kera tu.





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Seorang Melayu lawan keling pariah. Mana pi jatidiri Melayu?

Nasib baik kat UMNO tak de ori keling pariah. Dah tukar Bangsa Dan kaum kepada Mamak.

Tanpa Nama berkata...

Partai carca marba..ala keling gak..apa nak heran....