Isnin, 5 Mei 2014

GILIRAN LAJIM UKIN PULA KENA TIBAI

Selama ni kita selalu dengar daripada ceramah ceramah yang diadakan di pentas Pakatan Pembangkang berkenaan dengan kepincangan kerajaan Barisan Nasional.

Ini ditokok tambah pula dengan kehadiran "kacang lupakan kulit" seperti Lajim Ukin yang menambah perisa dalam kelunakan pembangkang menghentam kerajaan walaupun dulu Lajim bersama sama dengan Barisan Nasional.

Tapi hari ni apa jadi pulak bila bekas calon yang pernah menggemparkan negara apabila dua kali terjun laut dalam kempen piihanraya kecil Batu Sapi satu masa dulu?

Ansari Abdullah nampaknya dah mula pertikai tentang Lajim dan mungkin ini menjadi kebiasaan dalam kepimpinan PKR yang akan menunding jari menyalahkan satu sama lain tanpa merasa bahawa mereka juga bersalah.


Pemilihan PKR kali ini sekali lagi hangat dengan beberapa insiden pergaduhan yang melibatkan cabang cabang parti tersebut dan ada dikalangan pemimpin mereka yang agak popular tidak ketinggalan dalam situasi memalukan tersebut.

Sekarang kita lihat bagaimana Lajim nak berdepan dengan masyarakat apabila parti yang beliau katakan sebagai yang terbaik dulu sekarang dah bertukar menjadi parti ala ala gangster berperang dalam menyuarat pemilihan.


Tiada ulasan: