Khamis, 29 Mei 2014

#prktelukintan #mohpilihmah @drbadrulamin MULUT MACAM SIAL

Sangkakala hairan apabila ada dikalangan seorang yang digelar ustaz tapi mulut dan perbuatan macam B××I.


Tapi memang biasa le kalau orang dah biasa berkhalwat lepas tu kata bagi kaunseling pada bini orang jam 3 pagi mulut macam ni kan.

Bukan nak kata le, mulut orang PAS atau Pakatan memang macam binatang agaknya.

Tak dapat terima kenyataan bahawa kerajaan negeri bertukar apabila ada yang menolak mereka lalu menyalahkan Almarhum Sultan kononnya bersekongkol dengan Barisan Nasional rampas negeri Perak.

Kalau ye pun bangang jangan le tunjuk sangat bodoh tu depan orang buat malu je dengan gelaran Doktor tu.



2 ulasan:

SolitaireHunter berkata...

Ternyata Almarhum d kebumikan dengan kemuliaan sebagai seorang sultan serta di ziarahi oleh ramai para pembesar dan rakyat jelata.

Badrul Amin, Hishamudin Rais ini ibarat sampah masyarakat yang tidak perlu dikutip!

keturunan nabi adam berkata...

Ni sumer poyo...haktuihhh