Selasa, 27 Mei 2014

#prktelukintan #mohpilihmah #dyanasofya LEPAS ANAK MENIPU !!! IBU CUBA PUSING CERITA

Nampak gayanya ibu kepada calon DAP di pilihanraya kecil parlimen Teluk Intan cuba untuk mempertahankan anaknya demi untuk meraih kemenangan dalam pilihanraya tersebut.

Hairan betul Sangkakala apabila Yummi Samad masih nak pertahankan anaknya walau pun dalam terang anaknya menipu bukan sahaja kepada penduduk Teluk Intan tapi juga menipu DAP.


Memang kita semua tau yang bertanding bukanlah calon dalam parlimen Teluk Intan dan yang bertanding adalah anak beliau, cuma kenapa perlu menipu?

Calon DAP ni pernah berkata bahawa ibu beliau tidak pernah terlibat dengan Pertubuhan Peribumi Perkasa atau PERKASA selama ini.

Tapi apabila pendedahan dilakukan oleh rakan blogger Sangkakala bahawa Yummi adalah salah seorang penaja semasa penubuhan Pertubuhan tersebut, mula dah jadi kelam kabut.

Sampai calon DAP ni terpaksa mengeluarkan kenyataan bahawa memang ibu beliau terlibat dalam PERKASA.

Belum jadi ahli parlimen dah menipu, kalau dah jadi ahli parlimen nanti entah apa pulak di kelentongnya penduduk Teluk Intan.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim Dulu kan ahli PAS.

Anwar Dulu kan ahli UMNO.

Dulu-dulu orang Melayu kan agama Hindu, Buddha, Toyol sebelum Islam.

Apa masalahnya?

Tanpa Nama berkata...

Mak lu punya Puki... RBA macai pembangkang. Kalau lu Keling pariah memang musuh orang Melayu Islam. Tali barut penjajah. Anwar Sodom pun keturunan Keling. Datuk dia Keling pariah.

Tanpa Nama berkata...

TAKDE APA2 MASALAH PADA MAK, CUMA MASALAH PADA ANAK YANG MENIPU....TAPI TAK MAU MENGAKU

Tanpa Nama berkata...

Siapa calon? Mak ke Dyana? Tak nampak apa masalah pon?