Rabu, 7 Mei 2014

TERESA KOK KALAU NAK BERAMBUS SILA CEPAT SIKIT

Apa punya bangang Ahli Parlimen Seputeh ni keluarkan kenyataan yang mengatakan bahawa orang cina akan lari keluar dari Malaysia kalau Barisan Nasional terus memerintah Malaysia.

Kata Teresa dalam portal Utaranews.com, Barisan Nasional tidak pernah membela kaum cina dan pendisikan kaum cina juga diabaikan oleh kerajaan.

Baca DISINI....

Alamak Teresa, apa benda kamu merepek ni? Siapa yang paling kaya di Malaysia? Sekolah Jenis Kebangsaan Cina siapa yang bina? Mak ayah kamu ke?

Becakap macam orang takde akal la dia ni, ini ke ahli parlimen? Singapura yanh ditadbir oleh PAP pun takde la sekolah Jenis Kebangsaan Cina, itu pun tak boleh nampak ke?

Tapi bagus juga kalau Teresa ni nak berambus keluar dari Malaysia dan kalau agak agak susah nak beli tiket, Sangkakala rasa ramai yang mahu membelikan tiket satu hala kepada beliau tapi dengan syarat, jangan balik lagi ke Malaysia.


Nanti kita tengok atau pembaca boleh membuat kajian kepada penduduk dan rakyat Malaysia berbangsa cina sama ada mereka bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Teresa Kok atau tidak.



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Boleh belah..pengkianat lebih kebencian dari Nak hidup harmoni..hapuskan SJK C & T..

Tanpa Nama berkata...

Silakan blah dengan segera...kapir laknat!!!

Tanpa Nama berkata...

Please...as soon as possible!!!

Second Lieutenant berkata...

bagus lah kalau nak keluar..baru2 ni pn banyak masalah kamu buat kat "Tanah Melayu"..

Tanpa Nama berkata...

Bukan tapak tgn lagi... Setanah melayu terima usul tu..cepatlaaaa berambusssssss...berambusssss

Dah tau nak berambus..apa hal sibuk hudud lagi...

Yeeeeaaaaa terwujud juga TANAH MELAYU dipenuhi MELAYU MUSLIM BERIMAN... SETAN DAH BERAMBUSSSSSSS

Tanpa Nama berkata...

Ini satu provokasi .supaya kerajaan memberi lebih kpd kaum cina.kerajaan tak perlu layan provok spt ini.kpd semua juga jgn layan isu ini supaya ianya akan lenyap sendiri.