Ahad, 4 Mei 2014

#himpunanGST BUKTI PAS BERJAYA TARBIAH PENGIKUT PR @tunfaisal

Amat mendukacitakan apabila ada dikalangan rakyat Malaysia yangbtidak faham tentang GST telah turun ke jalan raya membuat demonstrasi kononnya mereka menolak cukai tersebut dikenakan.

Rata rata yang sangkakala lihatbpwrgi ke Dataran Merdeka baru baru inibadalah orang orang Melayu yang mungkin hendak mempertahankan peniaga peniaga yang selama ini menipu hasil jualan mereka dan dikatakan dengan adanya GST maka penipuan dan pemalsuan keuntungan mereka tidak dapat disorok lagi.

Kita tinggalkan sebentar tentang GST dan kita beralih pula kepada himpunan yang diadakan di Dataran Merdeka baru baru ini.

Apa yang Sangkakala nak beritahu disini, ada dikalangan pengikut pakatan ini sendiri seolah olah tidak memperlihatkan bahawa mereka ini mengikuti ajaran agama Islam yang sebenar tapi tak taulah kalau hanya Islam dimulut tapi bukan dalam dirinya.


Cuba lihat gambar diatas, wanita dalam gambar tersebut mengenakan tudung kepala dan ini membuktikan bahawa dia adalag seorang Islam.

Tapi bagaimana pula dengan lelaki yang memegang anak kecil dalam gambar diatas?

Ada kemungkinan besar bahawa lelaki tersebut adalah suami kepada wanita dan ayah kepada anak yang kendong oleh beliau.

Tapi bagaimana pula dengan telinga lelaki tersebut yang dilihat mempunyai subang? Adakah ini membuktikan bahawa beliau mengikuti agama islam sepertimana yang sepatutnya?

Nampak gayanya PAS yang menjadi kepala dalam perhimpunan tersebut masih gagal untuk memberikan pengajaran tentang Islam yang sebenar kepada pengikut pakatan.

Dan adakah ajaran Islam juga yang membolehkan himpunan seperti itu diadakan?

Jawapannya ada pada peserta demo dan kepada yang membaca artikel yang Sangkakala coretkan kali ini.



Tiada ulasan: