Rabu, 7 Mei 2014

KENAPA HANYA SORANG PERTAHAN KETUA BAHAGIAN PUTRAJAYA ???

Sangkakala ingin memetik kepada artikel yang dikeluarkan oleh seorang blogger yang juga merupakan rakan Sangkakala yang dilihat beriya mempertahankan ketua bahagian Putrajaya daripada serangan blogger lain termasuklah Sangkakala sendiri.

Tapi kenapa sorang je yang mempertahankan Tengku Adnan? Mana pegi pegawai pegawai beliau yang lain serta pemuda pemuda Putrajaya yang selama ni kata amat bersetuju dengan Setiausaha Agung UMNO ni?


Sangkakala tidak berniat menyalahkan atau memenangkan mana mana pihak tapi apa yang Sangkakala lihat, seorang ahli UMNO apatah lagi dalam kawasan wajar membuat teguran tak kira lah melalui mana mana platform, janji maklumat dan rasa tak puas hati tu sampai.

Tak semua apa yang dilakukan oleh pemimpin itu betul dan seperti yang Sangkalala pernah tuliskan sebelum ni bahawa ada keputusan yang dibuat oleh Ku Nan berpandukan daripada keputusan isteri beliau dan ini yang diberitahu oleh orang orang bahagian Putrajaya sendiri kepada Sangkalala.

Memang Sangkakala tidak ada apa kepentingan di Putrajaya tapi sebagai ahli UMNO rasanya Sangkakala juga berhak untuk membuat teguran dimana beliau (Ku Nan) adalah Setiausaha Agung parti.

Sepatutnya Ku Nan tidak menggunakan orang lain dalam mempertahankan diri beliau malah apa yang patut beliau lakukan ialah membetulkan dimana kesilapan beliau selama ini kerana besar kemungkinan dan pada kebiasaannya kita tidak dapat melihat dimana kelemahan dan kesilapan kita tapi apabila ada yang menegur jangan pula kita melompat.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kau siapa? Apa kelulusan kau?

Orang tak mintak nasihat kau pun.

Pi, mampos ler.