Selasa, 13 Mei 2014

@NajibRazak CYTRO @tengkuadnanreal TERUS MENYERANG LAKSANA PANGLIMA PONDAN


Hahaha..Sangkakala ketawa bagai nak pecah perut bila ada cytro Tengku Adnan yang merupakan Menteri Wilayah merangkap Setiausaha Agung UMNO ni cuba menyerang Sangkakala dengan memberikan komen dalam blog Sangkakala.

Cytro ni memberikan komen dalam artikel yang mana Sangkakala katakan bahawa Tengku Adnan dan Datuk Raof gagal memberikan taklimat kepada ADUN Barisan Nasional di Terengganu semalam.


Sangkakala mengeluarkan artikel berpandukan daripada apa yang dilakukan oleh kedua dua orang Setiausaha yang mana Sangkakala dimaklumkan mereka ini telah diarahkan untuk memberikan taklimat tentang pengunduran dan perletakkan jawatan Menteri Besar Terengganu.

Bagi Sangkakala, jika taklimat kena pada tempat dan sasarannya, maka tidaklah ada kekecohan yang berlaku dan perkara keluar parti ni juga takkan berlaku.

Tapi oleh kerana kegagalan inilah, maka perkara tersebut terjadi dan ramai yang cuba menyalahkan Perdana Menteri selaku Presiden UMNO tentang permasaalahan ini sedangkan sudah semestinya atas arahan presiden maka kedua dua orang Setiausaha ini bergegas ke Terengganu untuk memberikan taklimat.

Yang lebih melucukan lagi ialah, cytro yang kemungkinan besar diupah oleh Ku Nan melalui Setiausaha Akhbar beliau ini bacuk tak berani mengeluarkan nama beliau, cuma berani pakai 'TanpaNama'.


Berapa Yop bayar pada lu bro? Lepas komen printscreen tunjuk bukti untuk buat claim ke?

Kalau Sangkakala jadi Ku Nan, Sangkakala akan berasa malu dengan kehafiran cytro yang bacul macam pondan ni.


1 ulasan:

BKP berkata...

Org lama,otak budak2.