Rabu, 7 Mei 2014

@saifuddinabd BEKAS TIMBALAN MENTERI TAK SEDAR DIRI

Kalau dimaki nanti kata biadap, kalau tak dimaki memang ayat dia ni nak kena maki, jadi baik Sangkakala maki je sikit sikit, kalau dah melampau memang kena maki kaw kaw.


Bekas Timbalan Menteri Pengajian Tinggi yang dulunya menjadi kontroversi apabila dizaman beliaulah segelintir Mahasiswa menjadi pelampau menentang kerajaan dan dizaman beliau menjadi Timbalan Menteri juga yang membuatkan seorang mahasiswa bernama Adam Adli menurunkan bendera gambar Perdana Menteri dan memijak bendera tersebut.

Tak cukup dengan itu, beberapa lagi perlakuan pelik yang ditunjukkan oleh bekas Ahli Parlimen ini yang kononnya membawa pembaharuan dalam arena politik tanah air.

Kini Saifuddin mulakan lagi sekali apabila mengatakan bahawa anti cina dan anti kristian perlu dihentikan.

Persoalan disini, siapa anti cina dan kristian ni? Atau ada dikalangan cina dan kristian yang anti Melayu dan Islam sebenarnya?

Sebagai seorang yang berpendidikan, Sangkakala rasa Saifuddin tidak menggunakan akal yang waras dalam mengeluarkan kenyataan dan apa yang Sangkakala lihat, ada bagusnya bekas Timbalan Menteri ni kalah di kawasan parlimen beliau supaya parasit ini tidak berada dalan kabinet.

Jika orang sebegini masih berada dalam kabinet, rasanya kebencian rakyat terutamanya orang Melayu terhadap UMNI dan Barisan Nasional akan bertambah tambah lagi.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I agree with you. BUT don't you think stop anti malay and anti ISLAM????? Quite abnormal for an educated malay and supossedly intelligent muslim like you to utter such comment. Wallahualam