Khamis, 15 Mei 2014

CYBERTROOPER @tengkuadnanreal CUBA PERTAHAN BOSS ??? BERJAYA KE ???

Sangkakala nak bagi tau le dekat dengan ramai dikalangan pejuang maya yang merasakan Tengku Adnan memang dah tak layak menduduki kerusi empuk di PWTC sebagai Setiausaha Agung.

Tapi yang hairannya, masih ada segelintir yang begitu fanatik mempertahankan kedudukan Menteri Wilayah berkenaan sampaikan bila Sangkakala menulis pasal Ku Nan, bangkai hidup ni kata Sangkakala blogger sampah.


Sangkakala bukan bermasalah apa dengan cybertrooper sekor ni tapi oleh kerana dia bersahabat dengan Ku Nan dan juga Setiausaha Akhbar kepada Ku Nan, Yop Hisamudin jadi beriya iyalah cybertrooper ni menyerang Sangkakala.


Agak agak berapa le cybertrooper ni dibayar oleh Setiausaha Akhbar Ku Nan pada bangkai hidup ni agaknya.


Atau pun mungkin juga dijanjikan dengan apa apa projek kot almaklumlah bukan susah sangat.

Yang jadi bangkai ni pulak beriya lah sangat mengata itu dan ini dengan harapan Sangkakala akan berhenti memberi dari pada mengkritik boss bangkai ni tadi..

Sorry ye bro..Sangkakala akan terus menulis pasal Ku Nan dan mungkin nanti Sangkakala nak perkenalkan pulak isteri Ku Nan pada seluruh rakyat Malaysia.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lembaga Disiplin KEADILAN telah meneliti beberapa kes berkaitan tatatertib dan disiplin anggota. Kes-kes ini telahpun dibentangkan dalam mesyuarat Biropolitik bertarikh 14hb Mei 2014, yang dipengerusikan YB Azmin Ali, Timbalan Presiden KEADILAN dan dihadiri YB DS Anwar Ibrahim, Ketua Umum KEADILAN, YAB TS Abdul Khalid bin Ibrahim, Menteri Besar Selangor serta anggota-anggota Biropolitik yang lain.

Berikut adalah keputusan-keputusan yang dicadangkan Lembaga ini dan dipersetujui Biropolitik:

Sdr S MANIKAVASAGAM (Cabang Kuala Selangor)
Beliau telah membuat kenyataan media yang mendakwa TS Abdul Khalid bin Ibrahim telah melakukan politik wang bagi pemilihan Cabang Kuala Selangor. Kenyataan ini telah disiar dalam berita TV1 dan Buletin Utama TV3 pada 11 Mei 2014, dan dalam m/s 6 akhbar Utusan Malaysia pada 12 Mei 2014. Ini merupakan pelanggaran Perkara B.7 Tataetika Pemilihan iaitu "Sebarang perselisihan berkaitan dengan Pemilihan Parti dilarang sama sekali dibawa kepada media atau dihebahkan kepada umum."

Sdr S MANIKAVASAGAM akan diberi surat tunjuk sebab dan digantung keanggotaan parti serta-merta sehingga siasatan selesai.

YB Dato' Dr Tan Kee Kwong
Pengerusi Lembaga Disiplin KEADILAN