Ahad, 26 Oktober 2014

PEGUAM @PPIM4U JEMPUT CLIENT WANITA MELANCONG

Wah..wah..wah..hebat rupanya para peguam di bawah Persatuan Pengguna Islam Malaysia ni.

Sangkakala dapat maklumat bahawa ada dikalangan peguam PPIM yang mengajak atau menjemput client terutamanya golongan wanita di kalangan ibu tunggal untuk melancong ke luar negara sambil ditawarkan dengan pakej membeli belah.

Nak tanya sikit pada PPIM dan Presiden Persatuan, adakah itu merupakan prosedur biasa PPIM untuk melayan anak guam mereka? Sampai melancong? Atau sampai atas katil?

Bila dinamakan Persatuan Pengguna Islam, gunakan sebaik mungkin bukannya mempergunakan nama persatuan yang begitu baik demi nafsu serakah sendiri.

Jangan kata ini fitnah, sebab ada bukti melalui khidmat pesanan ringkas bahawa salah seorang peguam dalam PPIM telah mempelawa anak guamnya untuk ke luar negara dan bukan itu sahaja, Sangkakala dengar ramai lagi yang menerima nasib sama.

Sekarang ni Sangkakala sedang mengesan mereka mereka yang pernah menerima nasib sama untuk tampil ke hadapan bagi mendedahkan segala prilaku sumbang yang dilakukan oleh peguam peguam PPIM.

Disini Sangkakala masukkan gambar salah seorang peguam PPIM yang telah mempelawa client beliau untuk melancong ke luar negara sambil ditawarkan dengan pakej membeli belah.


Menurut seorang wanita yang memberikan maklumat ini kepada Sangkakala, nama peguam seperti yang Sangkakala masukkan gambarnya diatas bermula dengan huruf 'Z' dan segala perbualan melalui khidmat pesanan ringkas, telah Sangkakala print screen sebagai bukti.




Tiada ulasan: