Selasa, 14 Oktober 2014

MOHON BAJET MELAMPAU #switchoff14 MULA MELALAK

Hahaha...Sangkakala dengar ada satu mangkuk hayun ni dah dapat bajet berjuta dengan cara mendapatkan airtime program television.

Nama dalam facebook mangkuk hayun ni Jurey Rosli yang kini dikatakan tidak lagi mendapat airtime untuk program dalam television. 


Dengar cerita mangkuk bernama Jurey ni juga mempunyai 3 buah syarikat yang selama ini memperolehi pendapatan bernilai jutaan ringgit dan kini apabila pihak RTM dan FINAS tidak lagi memberikan airtime kepada syarikat beliau maka melompat le mangkuk ni hingga dikatakan nak buat sidang akhbar.

Dah banyak lu makan bro, bagi le orang lain pulak cari makan takkan lepas lu, lu lagi.

Sangkakala ada bukti yang syarikat lu antara yang paling banyak dapat keuntungan mendapatkan airtime television ni.

Jadi Sangkakala nasihatkan supaya Jurey Rosli beragak sikit kalau nak buat benda benda bodoh ni, banyak syarikat lain juga perlu untuk hidup dan jangan le hanya pentingkan diri sendiri je.

Sangkakala dengar cerita ada 11 tuntutan yang dikemukakan oleh Jurey ni dan nanti Sangkakala akan keluarkan tuntutan si Jurey serta jawapan kepada tuntutan dan rasanya banyak production house yang tidak bersetuju dengan Jurey sebab ianya hanyalah untuk kepentingan pribadi untuk dia dapat job melalui airtime TV.



Tiada ulasan: