Ahad, 19 Oktober 2014

#bangang CINA AKAN KELUAR DARI MALAYSIA

Nampak sangat pemimpin DAP ni bangang bangang belaka sampai tak mampu nak diajar dah.


Takde siapa nak melarang kalau ada mana mana orang Cina yang nak keluar dari Malaysia.

Sangkakala rasa sekarang pun dah ramai cina yang keluar dan berhijrah ke negara lain dan Malaysia tetap macam tu juga.

Takde langsung rasanya kerugian kalau ada dikalangan mereka yang tidak bersetuju dengan kerajaan untuk keluar dari Malaysia.

Kalau ada dakwaan mengatakan bahawa Sangkakala rasis, rasanya kali ni memang Sangkakala jadi rasis sebab ugutan kononnya orang cina akan keluar dari Malaysia jika BN terus memerintah, Sangkakala rasa adalah ugutan bodoh dari pemimpin PR.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sememangnya digalak dan dialu alukan. kalau lagi cepat, lagi bagus. ada tak der, anjib jer yang akan merasa kecewa sebab tak dapat disambut dengan banner i love pm. nampaknya belut dah nak pulang ke lumpur.

fuad ishak berkata...

Bila nk kluaq....den nk sedekah pisang ni....

Tanpa Nama berkata...

Ada x ada sama je...rugi ke malaysia..?