Sabtu, 11 Oktober 2014

TONY PHUA AKUI KENDURI PAS HIDANG ARAK

Nampaknya ramai juga yang marah apabila Tony Phua mengatakan bahawa kenduri orang Melayu juga menghidangkan arak.


Bagi Sangkakala pula, Sangkakala tak marah bila dia cakap macam tu sebab ada kemungkinan Tony pergi ke majlis kenduri yang dihidangkan dengan arak.

Salah satu sebab ialah, orang UMNO tidak akan menjemput pemimpin pembangkang untuk majlis kenduri tapi kalau orang PAS mungkin akan menjemput mereka dari kalangan pemimpin PR tidak kira Islam atau tidak kerana ianya akan menjadi kebanggaan kepada mereka.

Ada kemungkinan juga Tony pergi ke kenduri orang PAS dan beliau telah dihidangkan dengan arak.

Oleh yang demikian, Sangkakala tidak menyanggah apa yang Tony katakan tapi hanya memberi peringatan kepada pengikut PAS, inilah yang akan dilakukan oleh pemimpin PR untuk mengelakkan daripada mereka dipersalahkan oleh orang ramai.


5 ulasan:

Langgar Lari berkata...

Orang PAS minum arak? Kah kah kah kah.. Woi bloger OKU, kemanalah tumpahnya kebodohan mak bapak ko kalo tak ke engkau..!

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa ada betulnya juga apa yang sangkakala ni tulis, takkan ada orang BN atau UMNO jemput Tony ni kenduri melainkan org PR sendiri, itu sebab le Tony tau kenduri tu ada arak, syabas sangkakala, anda telah membongkar cerita menarik, bab kata2 langgar lari tu tak payah ambil kira sebab jenis bacul langgar pastu lari ni, hehehehe

Langgar Lari berkata...

Lembu boleh la ko nak tipu! Bodoh punya bloger OKU! Kah kah kah..

Algojo berkata...

Usahkan arak, bunuh diri, kena kerat 18 pun ada penganut ugama UMNU nih! Kah kah kih kih.. Semoga puak sesat ni jadi penghuni kekal neraka Jahannam..! Amiiiiin.

Tanpa Nama berkata...

Harapkan Allah terbalek doa mu kpd diri mu sendiri. Amiiinnn. Sememang Dia tidak pekak bisu dan buta. Watch your back!!!