Khamis, 30 Oktober 2014

SAMAKAN SPERMA DENGAN #MH370 ADUN PR MEMANG #BIADAP

Sebab Anwar Ibrahim sorang, ADUN PR dari Selangor nampaknya   cuba memainkan perasaan ahli keluarga pesawat MH370 yang sehingga kini belum ditemui.


Harap muka lawa tapi perangai belum tentu lagi baik, itu yang bolwh Sangkakala katakan pada YB Hannah Yeoh yang sanggup mengatakan bahawa benda sekecil sperma boleh ditemui tapi sebuah kapal terbang kita tak mampu.

Bukankah ini kenyataan yang sengaja dibuat untuk menyakitkan hati keluarga mangsa MH370 yang kini masih lagi dalam pencarian?

Sebagai seorang wakil rakyat rasanya Hannah Yeoh perlu tahu bagaimana untuk menjaga sensitiviti keluarga mangsa yang masih dalam kesedihan bukannya membuat perumpamaan bodoh macam tu.

Kalau dah hebat sangat, pegi le tolong cari dan tinggalkan sperma lelaki keturunan India yang menjadi suami kamu tu sial.

Kerajaan Malaysia dengan dibantu oleh beberapa buah negara lain masih meneruskan operasi menjejak dimana kedudukan pesawat malang tersebut dan nampaknya Hannah Yeoh beranggapan bahawa mencari kapal terbang sebesar itu amat mudah jika dibandingkan dengan keluasan lautan serta daratan.

Ada ke lubang kemaluan sebesar lautan? Tak tau le pulak Sangkakala kalau Hannah Yeoh punya sebesar itu sampai nak cari sperma pun susah.

Ini adalah kelakuan pemimpin PR yang akan menggunakan isu isu bangang dalam menarik perhatian rakyat.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

NAMA JE SPEAKER DUN...Hampess

SolitaireHunter berkata...

Sperma keling masuk dalam pan**t dia pura-pura tak tahu. Bila beranak tak tahu nak claim apa bangsa nak taruk dalam surat beranak!

Tanpa Nama berkata...

dr dok merapu baek lah kome sume ni muhasabah diri masing2..kurgkn bercakap...byk kn masa utk bezikir...lg elok..akhir zaman dh ni...