Rabu, 5 Jun 2013

#505 #tolakPR VIDEO IZZAH JADI KEKUATAN SAIFUDDIN

Sangkakala terbaca dalam laman blog seorang rakan yang bernama semuthitam.blogspot.com yang mengatakan apa kesudahan cerita video Nurul Izzah yang pernah dikeluarkan oleh setiausaha agung PKR hingga beliau mengadakan sidang akhbar sikit masa dulu.

Untuk berita lanjut sila klik gambar dibawah


Yang sebenarnya Saifuddin memang pernah menonton dan juga memiliki video tersebut dan dengan video itu juga kemungkinan besar yang membuatkan Saifuddin di lantik sebagai pegawai perhubungan politik dalam pejabat Menteri Besar Selangor kini.

Siapa tahu kan? Mungkin untuk menutup cerita video tersebut, Saifuddin diberikan jawatan yang tidak terfikir oleh mana mana pihak sekalipun dan ianya juga tidak disangka sangka oleh pengerusi PKR Selangor sendiri iaitu Azmin Ali.

Sebab apa Sangkakala katakan begitu? Semua orang tahu bahawa Khalid mempunyai hubungan yang agak rapat dengan presiden PKR yang juga merupakan ibu kepada Nurul Izzah jadi tidak mustahil kalau perkara itu terjadi bukan?

Untuk menutup cerita tersebut agar tidak disebarkan dengan lebih hebat lagi, jadi Khalid meletakkan Saifuddin di pejabat Menteri Besar dan Khalid juga mungkin mengugut dengan perkara sama agar beliau dikekalkan sebagai Menteri Besar. 

Hanya masa yang menentukan kerana Sangkakala tau ada beberapa siri video tersebut yang masih belum dikeluarkan lagi.

Maklumlah 4 kertas ujian yang perlu diluluskan oleh  pensyarah tersebur jadi sudah tentu ada 4 sessi juga videonya, jadi kita tunggu nanti mungkin akan ada sambungan dari video tersebut.

Kalau nak tengok video sessi pertama dulu rasanya masih ada lagi dalam blog Sangkakala ni, jadi pandai pandailah cari ye..