JOM SELAWAT

JOM SELAWAT

live streaming / siaran langsung

Rabu, 26 Disember 2012

NIK AZIZ TERSALAH AMBIL PEGAWAI

Nampaknya Nik Aziz kali ni tersalah pilih setiausaha akhbar kepada beliau selaku Menteri Besar Kelantan, ini kerana Setiusaha Beliau sendiri tidak dapat memebezakan sokongan serta kelulusan.

Sangkakala kata macam ni sebab Sangkakala terbaca dalam portal harakah yang mana beliau Ustaz Fadli Shaari (gambar) selaku setiausaha akhbar kepada Mneteri Besar meminta supaya beberapa badan bukan kerajaan serta UMNO bertanya kepada Datuk Dr Awang Adek bin Hussin berkaitan pembangunan tanah di Gua Musang.

Beliau hanya merujuk kepada surat sokongan daripada Datuk Awang Adek yang menyokong pemberian tanah kepada Yayasan Islam Kelantan atau YIK.

Untuk pengetahuan Ustaz, datuk Awang Adek hanya memberi sokongan tetapi yang meluluskan pemberian tanah tersebut kedapa syarikat Upayapadu ialah kerajaan negeri.

Selaku Timbalan Menteri pada ketika itu, sudah tentu beliau menyokong permohonan yang dilihat dapat membangunkan kawasan Gua Musang, tetapi perlu diingat bahawa beliau tidak memberikan kelulusan atau menyokong kerajaan negeri memberikan tanah tersebut kepada Ngeh koo Ham.

Takkan itu pun Ustaz Fadli tak dapat nak bezakan? Nampak sangat Ustaz seorang yang tiada pengetahuan dan ini yang menjadi kebanggaan hingga diangkat sebagai pagawai kepada Menteri Besar?

Fikir fikir la kalau nak keluarkan kenyataan tu Ustaz, kan ke dah makan diri tu?



4 ulasan:

Pakcu Rantau Panjang berkata...

Cakap-cakap ustaz tu ada bezanya dengan cakap-cakap orang biasa...

Pakcu lebih baik diam "bodoh" dari bercakap sesuatu benda yang Pakcu tak tahu apa lagi kalau menambah sesuatu yang bukan pada tempatnya lagi menimbulkan kalut ribut....boleh lari dari fakta dan menimbul....salah faham.

Agak-agak macam selari dgn "b0ss"
atas yang suka menunding orang bila terkena diri.....dan keluar fatwa baru...walahualam....



Tanpa Nama berkata...

puak pas ni puak B O D O H sebenarnya, tak layak langsung menjadi pentadbir, guna utk baca doa aja boleh ler, ingat senang ke nak tadbir sebuah negeri? itu belum sebuah negara lagi, ingat asal nakkan islam maka semua boleh buat ke? bodoh.....

sarip dol berkata...

PAS memang bodo!

Nikai Teras berkata...

Puak mu ni kalu bak ngato kokre no satu... Lebih kepada nk pusing fakta.. Ambik sparuh2 pahtu spin serwtus peratus,, mu ingt SU TGNA aziz tu supo nabi ko,,, xdok wat salloh silap,, mu kena ingat mu pon wat saloh sokmo n'mu pon kena tahu. MENteRI2 hok x cerdik pon. Ramai,, janji panda bodek rupo sgkakala.. Dan bedosa kalu niat nak mengaibkannyo,,, sariP dol hok kata pas bodo tu, mu tu cerdik ko? STAro mano gak