Selasa, 4 Disember 2012

MAKLUMAT DARI PERKASA PAHANG WAJIB BACA

Sejarah & Ancaman DAP yg perlu kita Ketahui :-

9 Ogos 1965
- DAP adalah serpihan kepada Parti People Action Party (PAP). Devan Nair (Ahli Parlimen Bsngsar ketika itu) Cuba menghidupkan kembali PAP selepas Singapura berpisah dari Malaysia pada Ogos 1965 namun di Tolak oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS).

9 MAC 1966
- Selepas itu, Devan Nair sekali lagi membuat permohonan dengan menukarkan nama Parti tersebut kepada Parti Tindakan Demokratik (DAP) dan ianya diluluskan. DAP meneruskan agenda PAP di Malaysia menerusi DAP.

Oktober 1967
- DAP telah menjadi Ahli kepada Socialist International iaitu Pertubuhan Sosialis dan KOMUNIS Antarabangsa pada Oktober 1967. Bekas Perdana Menteri ISRAEL, Ehud Barak adalah salah seorang Naib Presiden Socialist International. Lim Guan Eng MENIRU konsep MIDDLE MALAYSIA dari Konsep ISRAEL iaitu MIDDLE ISRAEL. Ini jelas menunjukan DAP bukanlah Parti Demokratik. Ideology DAP sama dengan Parti Buruh di ISRAEL.

DAP sering menggunakan Simbol2 yang berkaitan dengan KOMUNIS antarabangsa. Sebagai Contoh, DAP sering memanggang 5 ekor BABI dlm program makan malamnya. Ianya adalah simbolik kepada Bintang Satu yang mempunyai 5 bucu. Setiap bucu melambangkan Ketenteraan, interlligence, Petani, Buruh & Generasi Muda. Bintang bucu 5 adalah Logo Universal kepada Komunis di seluruh Dunia. Bintang bucu 5 juga bermaksud 5 benua dan bermaksud tangan. Warna Merah yang digunakan DAP juga adalah warna Rasmi KOMUNIS di Seluruh Dunia.

13 Mei 1969
- DAP dan Gerakan (sebelum menyertai BN) adalah dalang terjadinya Tragedi berdarah 13 Mei 1969. Mereka lupa diri kerana berjaya menawan P.Pinang & beberapa kerusi di Selangor & Perak. Penyokong mereka telah berarak melalui kawasan Majoriti Melayu di Kuala Lumpur dan maki orang Melayu dengan mengatakan Melayu SAKAI, Melayu MASUK HUTAN, & Melayu BALIK KAMPUNG MAKAN JAGUNG. Ianya telah menyebabkan tindak balas orang Melayu yang akhirnya mencetuskan Peristiwa Berdarah paling Buruk dalam Sejarah Negara.

22 Ogos 2010
- DAP secara jelas membangkang sebarang usaha untuk menubuhkan sebuah Negara Islam yang jelas bertentangan dasar yang di gembar-gemburkan oleh PAS. Kenyataan-kenyataan oleh pemimpin atasan DAP berkenaan isu ini adalah bersifat terang dan jelas. Sebagai contoh, LIM kit siang di dalam blognya telah menyatakn yang HUDUD & Negara ISLAM bukanlah polisi Pakatan Rakyat. Kit Siang juga menyatakn tiada kata sepakat dalam Pakatan Rakyat untuk melaksanakan HUDUD jika berjaya memerintah Malaysia. LIM guan Eng pula secara terbuka menolak perlaksanaan ISLAM di Malaysia.

18 September 2008
- Teresa Kok telah membuat petisyen untuk memperlahankan Azan dan Kuliah subuh di Masjid Al Ehsan, Bdr. Kinrara, Puchong. Perkara yang sama juga berlaku di sebuah Masjid di Shah Alam & Masjid Seksyen 6, Kota Damansara. Ini menunjukan Teresa Kok menggunakan KUASA dan KEDUDUKANNYA untuk mengancam BANGSA MELAYU serta MENGHINA kemuliaan AGAMA ISLAM.

#Tolak Komunis DAP, Tolak Pakatan Rakyat.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: