live streaming / siaran langsung

Isnin, 31 Disember 2012

ANWAR BUKTIKAN KASIH DAN SAYANG PADA SIAPA

Dengar kata 12 haribulan nanti akan diadakan himpunan membantah Shamsidar Tahrin menjadi saksi dalam kes saman Anwar terhadap Nallakarupan.

Himpunan itu juga ada yang kata dibuat oleh Anwar yang beriya iya supaya Shamsidar tidak dibawa ke mahkamah dalam kes tersebut.

Agaknya Anwar nak buktikan kasih sayang dia pada Shamsidar le ni, kalau tidak takkan le sampai nak diadakan perhimpunan untuk membantah, siapa sangat Shamsidar kalau nak diikutkan.

Nanti kita tengok le berapa ramai pencacai Anwar akan hadir untuk sama sama membantah orang yang dikatakan kekasih gelap Anwar agar tidak dibawa ke mahkamah.

Nampak sangat Anwar takut kalau Shamsidar terlepas cakap. Kalau tidak takkan sanggup nak minta pengikut buat himpunan macam tu.






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 ulasan:

Adriany berkata...

adriany
Ini semua Najib Razak punya pasal,

1. Sejak dia jadi PM, kes jenayah, bunuh membunuh, ragut, samun, tembak curi, rumah urut dan pelacuran bertambah.

2. Cina tak hormat Islam, dan Melayu makin lupa mereka Islam.

3. Cina tak hormat undang-undang, lawan keputusan mahkamah pasal LYNAS.

4. Bahasa Melayu makin hancur, PM bodoh tak mau cakap Melayu 100%. Perubahan = Tramsformasi, kenduri=Resepsi, Tanggapan/Tekaan = Speku...PM hina bahasa Melayu terang-terangan.

5. Tiada pembangunan nyata, asyik tabur duit sana-sini.

6. Tidak mengambil tindakan terhadap Cina-cina lahant yang anjurkan Demo Anti-LYNAS. PM takut Cina babi.

7. Tidak ambil tindakan terhadap kerajaan Pulau Pinang dan Selangor yang mencuri tanah Melayu

8. Orang Melayu makin dipinggirkan

9. Mengajar orang Malaysia supaya kuat berhutang, tidak pernah pun PM Bongok ni menyeru suapya buat Simpanan Wang.

10. Tidak pernah buat Majlis masuk Islam Beramai-Ramai 1 Malaysia

11. PM liur meleleh

12. PM paling bodoh dalam sejarah Malaysia dan Melayu. Melayu sama Melayu tidak sehaluan, Najib dan Rosmah punya pasal, mereka haruslah bertaubat.

13. Aku tak suka Najib, tapi aku sokong BN sampai mati, sebab BN taja aku pegi Amerika belajar sampai dapat Master Degree.

Tanpa Nama berkata...

tak semestinya salah najib je.... pembangkang pun bersalah jugak...

gara2 pembangkang, melayu dilihat berpecah dan lemah.... sbb tu la bangsa lain tak hormat melayu... tak hormat islam...

mereka juga tak hormat undang2... sbb kerajaan dah tak pegang 2/3... salah sape ? siapa yg kurangkan 2/3 tu ? takkan najib... najib belum lalu pilihanraya lagi..

salah pembangkang la

tiada pembangunan nyata - sbb baru buat sket pembangkang dah bising

tiada simpanan wang ? abis tu SSPN tu apa ? ASB tu apa ? ASW2020 tu apa ?