Selasa, 4 Disember 2012

DAP TOLAK ISLAM APA KATA PAS

22 Ogos 2010
- Di Pulau Pinang pula, berlaku kes yg jelas menunjukkan kejayaan DAP mendoktrinisasikan orang Melayu Islam di sana. Ustaz Zakaria Ahmad (Khatib Masjid Kubang Buaya Bagan) mengaku menggantikan nama Yang diPertuan Agong kepada nama LIM Guan Eng di dalam khutbah Jumaat.

DAP sendiri adalah Gerakan Kristian yang terancang di Malaysia. Majoriti Ahli Parlimen DAP adalah beragama KRISTIAN tetapi berselindung di sebalik nama Agama Buddha. Gerakan Christianity di dalam DAP semakin jelas apabila mereka terlibat secara langsung di dalam isu memperjuangkn Kalimah Allah oleh Agama Kristuan, Pembinaan Gereja dan mengenepikan Golongan Cina beragama Buddha. Gerakan Ini merupakan Ancaman kepada Islam. Di Pulau Pinang, Lim Guan Eng telah memerintahkan supaya Peruntukan Agama Islam di samaratakn dengan Agama lain. Di zaman pemerintahan BN, RM 12 juta diperuntukan hanya untuk Agama Islam, tetapi kini ianya terpaksa di kongsi dengan agama-agama lain. Konsep Malaysian Malaysia sudahpun diterapkan di Pulau Pinang.

1 Ogos 2010
- LIM Guan Eng yang digelar Khalifah Umar Ibn Aziz oleh penyokong-penyokong Melayu Islam telah dianugerahkan Gelaran Father Joseph oleh Gereja St Anne Bukit Mertajam, Pulau Pinang di atas jasa beliau menyalurkn Dana kepada Gereja tersebut. Ketua Menteri DAP yang di Gelar Gelaran Peminpin terhebat Agama Islam telah di Anugerahkn Gelaran tertinggi Agama Kristian.

#Tolak Komunis DAP, Tolak Pakatan Rakyat.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: