Selasa, 4 Disember 2012

LAGI SEJARAH TENTANG DAP YANG PERLU KITA SEDAR

Sejarah dan Ancaman DAP yg perlu kita Ketahui :-

2 Januari 2009
- Teresa Kok mempertahankan akhbar The Herald Gereja Katholik menggunakan Kalimah Allah dalam Akhbar Bahasa Melayu Mereka. Beliau juga terlibat dengan gerakan yg berusaha menggunakan Kalimah Allah dalam Bahasa Melayu. Ini adalah bertujuan memesongkan Akidah Melayu Islam terutama Golongan Muda Mudi.

14 Februari 2008
- Teresa Kok bersama sekumpulan penyokong DAP telah berkumpul utk membantah cadangan DBKL utk menulis nama-nama jalan di Kuala Lumpur dengan Tulisan Jawi. Teresa Kok sekali lagi memainkan isu yang bersifat perkauman dan Keagamaan.

Teresa Kok telah menuduh Pihak Polis Diraja Malaysia memaksa seorang wanita berbangsa Cina ketuk ketampi dalam keadaan Bogel di dalam Lokap. Selepas siasatan yg dilakukan selesai, wanita yang didakwa berbangsa Cina tersebut sebenarnya adalah berbangsa Melayu. Teresa Kok Cuba memainkan sentimen Bangsa & menimbulkn kebencian Bangsa Cina pada Polis Diraja Malaysia.

19 September 2006
- Teresa Kok telah Hadir untuk Program berbuka Puasa di Masjid Nurrusaadah, Kampung Cheras Baru dengan memakai skirt tanpa menghormati peradapan & Kesucian Rumah Ibadat penganut Agama Islam.

8 Jun 2007
- Forum Interfaith Commission anjuran DAP di Hotel Armada, Petaling Jaya telah dihadiri Teresa Kok Dan Tony Pua. Tujuan Forum tersebut adalah menyokong Lina Joy uti Murtad & kebebasan beragama. DAP memang menyokong penganut Islam utk Murtad.

The Star, m/s 27, Karpal Singh mempertikaikan Kuasa Sultan Perak untuk memindahkan Pengarah Jabatan Agama Islam Perak. Kebiadapan peminpin-peminpin DAP terhadap Institusi Beraja & Sultan terserlah dalam insiden Ini serta kes-kes yg lain.

MALAYSIAKINI, Karpal Singh telah memberi Amaran kepada Sultan dengan mengatakan " Saya meminta Sultan menghentikan dan berhenti daripada melantik seorang Menteri Besar BN baru dan ahli Mesyuarat selepas Tengahari Ini.

7 April 2009
- Ahli Parlimen Jelutong dan Pegawai Khas LIM Guan Eng, Jeef Ooi menulis artikel yg menghina Sultan Perak dalam Malaysia Insider.

#Tolak Komunis DAP, Tolak Pakatan Rakyat.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: