Selasa, 4 Disember 2012

LAGI KISAH KEBIADAPAN DAP BERSAMA PAKATAN

7 April 2009
- Gwee Tong Hiang enggan memakai Songkok di dalam Dewan Undangan Negeri Johor kerana beranggapan memakai songkok di hadapan Sultan Johor seperti meng 'ISLAM' kannya. Tindakan Ini bertujuan menghina dan Biadap kepada Sultan dan Dewan Undangan Negeri .

- Nizar Jamaluddin ketika menjawat jawatan MB Perak telah menjual 130 unit lot Perumahan Bumiputera ke Pasaran Terbuka dgn Nilai hampir 5 juta kerana di Pengaruhi oleh DAP. Nizar telah menjual kepentingan Bumiputera kepada DAP.

Pada 26 Julai 2010, Tony Pua mencadangkan kerajaan Selangor memansuhkan Dasar pemberian Diskaun 7 peratus kepada Pembeli Bumiputera dalam Pemilikan Hartanah Komersil & Kediaman Mewah yang Bernilai RM 500,000. Ini jelas tindakan yang mencabar dasar yang di tetapkan kepada Bumiputera.

- Pada MAC 2010, Tony Pua dedahkan bahawa DAP melalui Pakatan Rakyat akan mengurangkn 40% penjawat awam yg Majoritinya Melayu apabila mereka Memerintah.

8 Mei 2009
- Kelakuan Biadap & Kurang ajar DAP terbawa-bawa sehingga dalam Dewan Undangan Negeri Perak. DAP telah mengeluarkn kata-kata kesat & menghentak buku Aturcara yg mengandungi ayat-ayat Al-Quran, mengutuk Bentara Dewan, memecah Mikrofon Dewan Undangan Negeri & Bersikap Biadap kpd Sultan Perak. Inilah Perangai sebenar wakil-wakil DAP/Pakatan Rakyat.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: