live streaming / siaran langsung

Isnin, 10 Disember 2012

BAPA BOB LOKMAN KECEWA DENGAN KEPIMPINAN PAS


Bapa kepada bekas pelakon dan pelawak tanah air Bob Lokman, Lokman Ahmad sudah pasti kecewa sekarang ini apa bila mendapati Bob sudah tidak popular seperti dahulu lagi, jika satu masa diawal kemasukan Bob dalam PAS dahulu.

Ini berikutan apabila Ustazah segera Abby Abadi menyertai PAS dan lebih menonjol.

Bapa Bob Lokman yang satu masa dulu pernah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau amat berharap agar Bob diberi peluang untuk menjadi calon dalam PRU13 nani mewakili PAS nampaknya akan berputih mata.

Kita dapat melihat sekarang tidak ada lagi nama Bob Lokman disebut sebut seperti dahulu lagi, bahkan ceramah ceramah juga tidak lagi diplopori oleh beliau gara gara ustazah segera.

Mungkin pemimpin pemimpin PAS suka duduk di belakang Ustazah segera sebab dapat tengok pemandangan indah berbanding duduk di belakang Bob semasa memberi ceramah yang akan mengganggu penglihatan mereka.

Nasib la Bob, dulu berdentum dentam sangat becakap, macam dah tak ingat dunia dimana bumi dipijak, semua serba tak kena, sekarang kan dan perlahan lahan dilupakan.

6 ulasan:

KELISA DURI berkata...

Buat apa.. menyemak pentas adalah... bkan tahu apa politik pun....

Tanpa Nama berkata...

Kelisa Duri,sbnr ny ko yg tak tau apa itu POLITIK.Tp cuma nk tunjuk pandai je.

Tanpa Nama berkata...

bagi sesiapa yang beramal, amalkan lah amalan yang berpandukan al quraan dan sunnah.Buat yang di suruh tinggalkan yang di tegah. Segala perbuatan kita akan di catitkan dan yang benar itu adalah benar dan yang salah itu tetap salah. Jangan terpengaruh oleh ajaran sesat, pulanglah ke jalan yang di redai Allah.

Shooq berkata...

Aku kenal sgt dengan Bob ni semamsa dia tengah sibuk dengan dunia rock dia di pentas2 Fun Fair...anak dia rosak nak salahkan kerajaan BN plak...dia yg tak balik ke rumah sibuk pusing Malaysia dengan concert sana sini...Ingat sikit Bob, aku enal ko...ko jadilah mcm Dr. Sam dah lama gila berubah berhijrah tapi takde lah plak giler babi mcm ko ni hentam kerajaan tak tentu pasal...

Tanpa Nama berkata...

Dia kena banyak membuat kenyataan-kenyataan yang lebih sensasi dari ustazah itu.

Tanpa Nama berkata...

Kesian bob niat baik tapi kena tipu juga.sekarang baru tau yang pas ni memang hampas.