Isnin, 8 Julai 2013

#pru13 JADI ADUN SEKADAR UNTUK JAWATAN

Sangkakala tertarik dengan cerita tentang permasaalahan dikawasan Parit Buntar..memang dari dulu lagi Sangkakala dimaklumkan bahawa segala pembangunan serta bantuan yang diterima oleh rakyat datangnya dari UMNO kawasan tersebut dan tidak pula ada yang menceritakan bahawa pakatan pembangkang datang membantu. 


Lagi gambar dan berita DISINI

Tapi yang sebenarnya apakan daya apabila rata rata penduduj masih mahukan pembangkang menjadi wakil mereka kononnya untuk membela..tapi setahu Sangkakala YB Yunus (PKR) dan YB Mujahid takde pulak bawa permasaalahan tentang kawasan Parit Buntar dalam Dewan Undangan Negeri atau Parlimen..kalau ada pun mungkin hanya melepaskan batuk ditangga dan tiada susulan selepas itu.

Tapi kalau bab berdemo..Mujahid pun tak kurang hebatnya..sebab Sangkakala jumpa dia masa himpunan KL622 yang lalu.

Satu lagi tentang kebebasan beragama..memang Mujahid hebat oragnya..maklumlah anak kepada bekas mursyidul am PAS dah tentu lah beliau hebat beragama hingga tak tersanggah tentang apa yang dikatakan oleh Nurul izzah tentang kebebasan tersebut.

Nasiblah rakyat di Parit Buntar yang mendapat wakil rakyat kerana jawatan ADUN dan Ahli Parlimen..nak buat cemana? Dah itu permintaan.