Rabu, 3 Julai 2013

@NajibRazak TUALA PELEKAT LEBIH BERJASA DARIPADA KHAIRUN

Haha..nak gelak pulak Sangkakala baca tulisan blogger Aku Peduli Apa, memang le dia ni jenis tak peduli apa pun kalau menulis, ikut suka dia je kan?

Dalam entri terkini APA, beliau mengatakan bahawa tuala pelekat lebih berjasa daripada Khairun, mungkin ada betulnya tu.

Ikuti penulisan APA

Sejak sebelum dan selepas Dato Azeez Rahim dilantik menjadi Pengerusi Tabung Haji tidak henti henti beliau dicerca oleh manusia yang tidak senang melihat beliau diangkat dan diletak disitu.Ruang siber digunakan sepenuhnya oleh mereka mereka ini untuk memperlekeh dan memperkecilkan keupayaan Dato Azeez memacu Tabung Haji yang diamanahkan kepada beliau.Bukan penggiat media spesis cicak mengkarung sahaja yang tak berhenti mengkrikitik Azeez bahkan penggiat media dari golongan "bangsawan dan elit" pun cuba mencengkamkan kuku mereka dalam isu perlantikan Dato Azeez ini kononnya merekalah yang paling hebat sebagai "the corporate writers" alam maya.

Baca seterusnya di pautan dibawah
http://bit.ly/14Pu2Hf

Memang le pada mulanya cerita pasal Azeez yang menjadi kututkan sesetengah pihak bila dilantik sebagai pengerusi tabung haji, tapi yang penghujung tu Sangkakala tak boleh tahan.

pssttt..APA !!! Memang kau menulis tak peduli apa la bro..hahahahaha




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: