Jumaat, 5 Julai 2013

#blackout505 INI YANG DISOKONG OLEH PAS SELAMA NI ??? INI BOLEH JADI KENYATAAN !!!

Belum lagi mereka ni menjadi pemerintah, tapi sudah ada suara suara sumbang yang dikeluarkan oleh anak anak cina yang mahukan orang orang Melayu khususnya UMNO untuk keluar dari negara ini, dan apa pula kata PAS tentang kenyataan tersebut?


Tapi PAS pasti akan berdiam diri jika perkara ini menjadi kenyataan kerana kini DAP sudah menjadi TUAN mereka yang sah dan mereka kini terpaksa akur dengan apa yang dilakukan oleh DAP walaupun ianya menyusahkan pengikut mereka sendiri kelak.

Sangkakala nampak, kepentingan ahli juga tidak akan dipedulikan oleh pemimpin pemimpin PAS kerana apa yang lebih penting pada mereka adalah kuasa serta jawatan yang ditawarkan.

Apa akan jadi dengan nasib orang orang Melayu di tanah air sekiranya apa yang diperkatakan oleh orang orang DAP untuk menidakkan kuasa orang Melayu dan kita semua tahu bahawa DAP cukup bijak memainkan perananan berpura pura baik dengan orang Melayu sebelum memperolehi kuasa dan jika mereka memperolehi kuasa ini, situasi berlainan akan berlaku.

Lakonan ini nampaknya sudah menjadi makanan puak puak PAS dan ianya solah olah sudah menjadi darah daging mereka yang tidak mungkin dapat ditanggalkan lagi.