Isnin, 14 Januari 2013

JANJI DITEPATI SLOGAN KERAMAT UNTUK BN

Janji Ditepati, slogan kerajaan yang amat digeruni oleh pembangkang kini dijalankan lagi dengan pemberian bantuan untuk pelajar sekolah bernilai RM 100 yang akan mula diagihkan esok.

Dengan terlaksananya pemberian ini kepada rakyat Malaysia maka secara jelas dan nyata bahawa kerajaan kita sentiasa prihatin dengan permasalahan rakyat dalam negara.

Berbeza dengan pendekatan pembangkang yang hanya pandai menabur janji namun tidak mampu untuk melaksanakannya.

Seperti apa yang terjadi di Selangor, menifesto kerajaan negeri yang diterajui oleh pakatan rakyat tidak terlaksana hingga kini dan untuk mengelak persoalan demi persoalan diajukan kepada mereka, mereka mula memusing segala janji tersebut hingga ada yang tidak masuk akal.

Seperti pemberian elaun untuk ibu tunggal diseluruh negeri tersebut, seorang pun dari mereka meneriam elaun dan apabila soalan diajukan, kerajaan pakatan rakyat meminta bukti yang menunjukkan ibu tunggal ini memberikan undi kepada mereka semasa pilhanraya umum yang lalu.

Adakah ini yang digelar sebagai kerajaan yang mengekonomikan rakyat?

Rakyat di negara ini perlu sedar bahawa hanya kerajaan Barisan Nasional yang mampu untuk membantu mereka dalam mencapai segala apa yang dihajatkan.




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Janji nak byr RM50 untuk 1 org anak prasekolah pun tak blh nk byr. Cer tanya tadika Pasti? Tiap2 bulan kena bayar yuran RM50.00. Mana ada free... Khalid gagap memang senggal, 1 geng dgn Khalid Semat. Cakap Tak serupa bikin...
Ganaz lagi bro
PemudaTG