Selasa, 22 April 2014

MAZHAB ATAU AGAMA MANA IKUTAN ANWAR IBRAHIM NI ???

Hari tu kita semua dapat lihat Anwar tunduk hormat pada mayat mendiang Karpal Singh dan Anwar mengatakan bahawa perbuatan tunduk hormat tersebut adalah sepertimana yang dilakukan oleh Nabi Muhammad.

Mazhab mana dan ikutan kitab mana Anwar boleh keluarkan kenyataan yang macam tu?

Ni Sangkakala tengok dah ada pulak kad jemputan untuk majlis tahlil untuk mendiang Karpal.


Yang ini ikutan agama mana pulak Nuar woii?

Doa apa nak dibaca dalam majlis tu nanti? Nak sedekahkan Alfatihah sahaja pun tak boleh, inikan pula nak bacakan tahlil.

Lagi satu, sampai menggelarkan Karpal sebagai Syuhada ni apa halnya pulak?

Macam macam hal dibuat oleh pemimpin pakatan yang semakin sesat kerana terlalu taksub dengan kepimpinan kafir ni.

Kepada orang orang Islam, bolehlah nilaikan sendiri apa yang dilakukan oleh pemimpin pakatan ni sekarang.

Jangan sampai kita semua terbabit sama dengan mereka yang semakin jauh sesatnya.



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ajaran agama Dajjal Al-Maseh yang menjadi ikutan para-para ulamak politik.

Tanpa Nama berkata...

Jgn fitnah la. Dosa besar.

Tanpa Nama berkata...

Nak tengok jugak hari khamis ni. Betul ke tak tuduhan ni? Kalau x betul salah sapa? Salah Anwar jugak kot. X pun salah PKR dengan PAS. Ada gambar betul kad jemputan x? Kad macam ni boleh edit guna komputer je. X susah pun.Klu nak buat tuduhan pun mesti ada bukti kukuh. Bukan nak berpihak mana-mana tapi jangan keluarkan maklumat tanpa ada usul periksa dan bukti yang boleh dipercayai. Benda macam ni mudah jadi fitnah. Setiap kali orang bukak page ni dah berapa banyak dosa dapat kat empunya blogger. Saya cadangkan pemilik blog ni pegi sendiri rumah Anwar dan cuba rakam video Tahlil Karpal tu dan post kt sini. Baru la betul.Klu setakat post benda yang x jadi lagi x payah la. Saya pun nak tau jugak klu Anwar ni sesat macam yang ditulis oleh blog-blog macam ni. Senang nak mengundi nanti. Saya akan bookmark blog ni dan tunggu post pada hari khamis nanti jika betul Anwar buat majlis tahlil untuk Karpal.

Jangan marah ye....

Daripada post ni saya agak awak pro BN dan x suka Anwar, so bagi saya sebab untuk saya benci Anwar dan sependapat dengan awak

Tanpa Nama berkata...

Umm fitnah tu bukan dosa ka wahai penulis blog?? Pahaman apa pulak yg pnulis blog ni ikut?

Tanpa Nama berkata...

Penulis blog ni sangat bengap.. Sorry lah nak cakap tapi kalau hidup berteraskan politik tambah tambah umno pulak....hmmm memang tak ke mana..dok dlam lubang cacing jugak korang ni .

rahim king berkata...

Ada ker lg org sokong UMNO..?

Tanpa Nama berkata...

Aiikkk... taksubnye ko dgn BN kan.. ntah ape la dorang sogok ko kan.. Cara anwar tunduk tu elok la tanda hormat pada mendiang. kalo ko ade kwn len agama mati pn tetap wat bnd same.. apesal la ko benci sgt ngan anwar nie.. ape la yg dia wat kat ko. bkn rogol mak ko pn.. curik brg uma ko pn. nak tuduh org tanpa asal usul periksa lagi teruk hukumnye. So, jgn la nilai org berdasarkan pada gosip2 yg ko dgr. selidik dan tanya benda sebenar baru la SAHIH namenye.

Tanpa Nama berkata...

Rahim King: masih ada dan makin bertambah, cuma yang tak tau menghargai dan x tau bersyukur je yang menolak kerajaan Barisan Nasional dan UMNO..

Muhammad Syazwan berkata...

Inilah golongan yang tak takutkan azab Allah. Apa yg dia fikir mungkin hidup di dunia selama-lamanya kot. Ingat, setiap yg hidup pasti mati dan pasti bertemu dgn Allah. Hiduplah kamu di padang mahsyar beribu tahun lamanya memohon keampunan Allah dan mengharapkan syafaat Nabi tapi waktu tu tak berguna lagi dah. Neraka lah tempat golongan pemfitnah ini. Bertaubatlah segera sebelum terlambat. Mati itu rahsia Allah, bila masa kita mati kita tak tahu, mungkin esok, mungkin lusa atau mungkin sebentar lagi. Beringatlah.