Khamis, 27 Mac 2014

POLITIK | DAP BERTAMBAH GANAS DI PULAU PINANG

Nampaknya kerajaan Pulau Pinang yang diketuai oleh DAP dan diterajui oleh Lim Guan Eng makin bertambah ganas dan tidak berhati perut.

Gerai gerai milik orang Melayu dinTeluk Bahang Pulau Pinang hari ini telah dirobohkan tanpa apa apa notis yang diberikan.




Cuba kita bayangkan kalau mereka mereka ini menjadi kerajaan bagi negara kita? Agak agak akan ada lagi ke gerai gerai milik Melayu di sepanjang jalan atau ianya akan digantikan dengan gerai baru yang akan dimiliki oleh orang bukan Melayu.

DAP memang dari dulu mahu menyekat kemaraan Melayu tidak kira dalam apa bidang sekalipun, baik perniagaan mahupun pelajaran.

Cuba kita lihat, kini DAP melalui beberapa NGO mereka sudah mula bersuara menyatakan mereka tidak berpuas hati dengan itu dan ini dan lebih teruk lagi apabila DAP dengan sengaja menimbulkan fitnah terhadap kerajaan.

Tapi ini semua sebenarnya adalah kehendak Melayu sendiri, dengan menyokong perjuangan DAP kononnya yang mahukan pembelaan untuk rakyat maka rakyat khususnya orang Melayu lupa diri.

Pelbagai perkara telah pun berlaku, namun Melayu masih membuta tuli lagi tidak kisah dan peduli lagi tentang perjuangan untuk hak orang Melayu yang perlu kita pertahankan.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1 aje lagi cina malaysia tak dapat kuasai iaitu PDRM dan ATM..cukup masa kita sapu bersih mcm mei 13..sedar lah melayu2 bodoh yg sokong cina..

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju dengan Tanpa Nama..aku Tentera memang lama dah duk geram daging putih mata sepek tu...tunggu masa bersepai daging babi tu...