Ahad, 9 Mac 2014

ARTIKEL | RED BEAN ARMY DAH MULA SALAHKAN MAS TANPA MENGIRA SENSITIVITI

Sebuah akaun di laman facebook mungkin jiga dimiliki oleh tentera cyber upahan DAP yang akan menyalahkan kerajaan dalam semua bentuk.


Akaun uang dimiliki oleh Mary Anne ini Sangkakala yakin milik Red Bean Army kerana posting beliau yang seolah olah menyalahkan MAS dengan mengatakan bahawa perkhidmatan MAS tidak bagus dan selamat.

Bukan itu sahaja, si BANGANG ni juga dah mengatakan bahawa biarkan mereka yang ada dalam pesawat MH370 yang dilaporkan hilang dari radar semalam mati.

Biadap sungguh puak puak ni kan? Sebaik baiknya kalau Mary Anne ni sendiri atau kaum keluarga dia ada dalam pesawat tersebut barulah dia tahu apa perasaan ahli keluarga mereka.

Untuk makluman si bingai ni, MAS adalah salah satu sistem penerbangan yang paling selamat di dunia dan pesawat Boeng 777-200 tersebut adalah yang paling canggih dalam sistem pesawat yang pernah dikeluarkan oleh syarikat Boeng.

Jadi tidak boleh nak dikatakan bahawa kesalahan ini adalah berpunca dari MAS kerana juruterbang yang menerbangkan pesawat tersebut juga mempunyai pengalaman yang agak lama dalam menerbangkan pesawat.

Tapi macam biasa, tugas mereka (RBA) ni memang untuk mencari salah kerajaan dan kalau boleh setiap perkara atau musibah yang melanda, akan mereka kaitkan dengan kerajaan secara total.

Apa apa pun kita haruslah berdoa agar semua penumpang dan anak kapal dalam pesawat tersebut selamat ditemui.


Tiada ulasan: