Sabtu, 22 Mac 2014

#selawatperdana #puterajayaberselawat AKHIRNYA SELAWAT TENGGELAMKAN REFORMASI

Malam ini kita dihidangkan dengan dua perhimpunan,  satu perhimpunan melihatkan kita berselawat dengan penuh tawadhuk keatas Nabi Muhammad SAW.


Dianggarkan 500 ribu manusia memenuhi Putrajaya untuk bersama sama berselawat keayas Nabi junjungan Islam, Nabi Muhammad SAW yang turut dihadiri oleh para pemimpin negara.

Tapi di stadium Kajang juga berlangsung satu himpunan yang mana ianya lebih bersifat pribadi dan agenda tersendiri.

Kumpulan Pakatan Pembangkang t3lah mengadakan pelancaran Reformasi kononnya untuk menyelamatkan pemimpin mereka daripada dikenakan tindakan undang undang.

Tapi kuasa Allah mengatasi segala galanya dimana kita sendiri dapat melihat, yang menghadirkan diri di stadim Kajang tidak lebih dari 7 ribu orang kesemuanya.


Sangkakala amat yakin dan percaya bahawa mereka yang menghadirkan diri ke stadium Kajang malam ini adalah mereka yang terlalu taksub dengan Anwar sehingga lupa akan tuntutan agama.

Apa yang lebih menyedihkan lagi apabila ada pemimpin pakatan yang beragama Islam dalam ucapannya dalam himpunan reformasi telah menghina program Selawat dengan mengatakan bahawa bukan itu cara untuk mengingati Nabi.

Banyak cara lain lagi untuk mengingati Nabi, apa jadahnya pemimpin yang mengakui dirinya Islam dengan kenyataan sebegini?

Apa apa pun, mari kita tinggalkan pakatan dengan mereka.



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Disyaki ada PENYAMAQ-PENYAMAQ KAPIR DAJAL DAPBANGKAIBERULAT pakai tudung dan kopiah ISLAM kita - supaya boleh TEMBERANG kononnya ramai umat Islam menyokong mereka!

Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-Zionis terutamanya rejim Amerika, melalui ejen tempatannya termasuk si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gaynya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone. Dlm. industri seni Barat, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

Tengoklah kajatuhan dan kebencian meningkat tamadun SYAITAN Barat ini pd. Islam – lihat bagaimana si FEMINIS KAPIR hampir TELANJANG mcm si BINATANGBUASmcmBANGKAI Barat-Zionis menyerang dan menghina “Berlin's Islamic Week“ di Jerman - di akhbarANTI-ISLAM http://www.dailymail.co.uk/news/article-2586403/Troupe-topless-Femen-protesters-dragged-kicking-screaming-Berlins-Islamic-Week-meeting-covering-anti-Islam-messages.html

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum semua, kalau boleh kerajaan Malaysia buat pada malam merdeka dan malam tahun baru lagi bagus...lagi murah rezeki kita (Malaysia) dapat pahala lagi...