Rabu, 26 Mac 2014

POLITIK | #MH370 KETURUNAN CINA DAP YANG PERLU DIKUBURKAN

Cina dikalangan parti DAP selalu mencuri kesempatan yang ada dalam pelbagai situasi tidak kira sama ada ianya baik atau pun buruk.

Kita tengok gambar di bawah yang mana seorang rakan telah menghantar printscreen kepada Sangkakala.


Ng Kok Teong ( wakil DAP ) yang kononnya mewakili rakyat negara cina mahukan Perdana Menteri serta kepimpinan kerajaan dikuburkan sehingga 18 generasi dan mendoakan agar Perdana Menteri serta ahli Barisan Nasional sekeluarga mati dilanggar kereta.

Sangkakala nak bagi tau pada Ng Kok Teong, jangan sampai dia dan keluarga tidak kira walaupun anak dalam buaian yang akan terkubur nanti.

Sabar manusia ni ada tahapnya dan kalau dah rasa nak sangat mewakili kaum serta orang orang cina di negara China silakanlah isi borang untuk tukar kerakyatan.

Bagi Sangkakala, kita di Malaysia tidak memerlukan seorang rakyat yang biadap macam ni.

Amaran keras yang Sangkakala boleh berikan kepada Ng, jangan sampai GUA JUMPA SAMA LU...


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Setuju. Cakap bila masa saja. Aku bawa army aku sekali.

Panglima Patani.

nazri berkata...

Mmg kuang hajor. Tak layak menjadi warga Malaysia.

megat faris berkata...

Lu Langsi... Lu mati...!!