Isnin, 3 Mac 2014

POLITIK | SEKALI LAGI DATIN SERI ROSMAH BUAT HAL

Nampak gayanya Datin Seri Rosmah buat hal lagi sekali, walaupun di doakan agar beliau mati akibat sakit jantung oleh Cina DAP yang kurang ajar tapi beliau masih sudi untuk memaafkan.



Gambar diatas jelas menujukkan betapa biadapnya cina DAP menyerang Datin Seri Rosmah dengan mendoakan iematian beliau dan Datin Seri Rosmah pula membalas dengan kata kata yang amat bagus.

Ikuti petikan atay yang dikeluarkan oleh Datin Seri Rosmah....

"Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. Saya ada mendengar bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mengharapkan agar saya diserang sakit jantung (sudden death) dan segera menemui ajal (journey to the "west"). Andainya benar beliau ada menuturkan kata-kata sedemikian, saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew dan keluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan & kebahagiaan agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam" - Rosmah Mansor

Walaupun Hew Kuan Yew atau SUPERMAN DAP mendoakan sesuatu yang kurang baik terhadap beliau namun beliau tetap mendoakan kesejahteraan Hew dan bukan sahaja beliau, malah turut mendoakan kesejahteraan seluruh ahli keluarga Hew sekali.

Kenapa la begitu biadap cina DAP ni sampai sanggup menyerang Datin Seri Rosmah sampai macam tu.

Pernah ke Datin Seri Rosmah mengganggu hidup beliau selama ni? Pernah ke sesiapa dari kalangan keluarga Datin Seri Rosmah mendoakan sesuatu yang buruk terhadap Hew atau ahli keluarga beliau?

Jawapannya sudah pastilah tidak, malah Datin Seri Rosmah sendiri pun rasanya tak mengenali Hew dan Hew sendiri Sangkakala yakini tidak mengenali Datin Seri Rosmah secara dekat.

Inilah minda yang ada dalam kepala pembangkang, sanggup menyerang para pemimpin dan ahli keluarga mereka untuk mencapai apa yang mereka hajati.

Kepada Datin Seri Rosmah, Sangkakala ucapkan sekalung tahniah kerana masih bersabar dengan segala rintangan dan tohmahan yang dihadapi, semoga mereka mereka yang berniat jahat ini akan terbalas dengan apa yang mereka lakukan.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kutok rosmah marah ya.....kassim ahmad hina Islam kau orang tak marah