Selasa, 18 Mac 2014

LAPORAN POLIS DIBUAT KEATAS RBA HARAM JADAH

Satu laporan polis telah dibuat hari ini ekoran penghinaan sebuah akaun facebook tentang program Selawat Perdana yang aian diadakan di Putrajaya beberapa hari lagi.


Laporan polis telah dibuat oleh sekretariat Selawat Perdana siang tadi di Shah Alam.

Diharap pihak berkuasa dapat membanteras akaun akaun yang xuba melakukan provokasi keagamaan melampau seperti ini demi kesejahteraan semua pihak.

Klik gambar untuk video


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Harapnya KDN akan siasat bawah ANTI-TERORISMA - jgn. serahkan pd. polis; berapa banyak repot dah buat pd polis?!

Nampaknya makin ramai si ekoq-qkoq PENDATANG KAPIR DAJAL PENGGANASBABI Red Bean dan DAPBANGKAIBABI sedg. MENGAMOK! Tentulah mereka tak mahu umat Islam bersatu dan menjadi lebih soleh, tapi ingin sgt. mahu anak-anak muda Islam kita dirosakkan pesta LUCAH, DADAH, ALKOHOL, BERPAKAIAN hampir TELANJANG, KEBEBASAN SEKS temasuk MELIWAT dsbnya! Sedangkan Malaysia adalah NEGARA ISLAM!

Di Jerman contohnya, wanita Islam bertudung tak dibenarkan bekerja dgn. JPA Jerman dan umat Islam tidak dibenarkan buat pasar Ramadhan, walau hanya sehari, di Berlin, tetapi kaum Kristian ditaja rejim Jerman buat pasar Krismas sampai sebulan di seluruh cerok bandar/kpg dan di EU, serta cuti panjang Krismas dan banyak lagi perayaan Kristian, yg. rasmi (umat Islam boleh cuti Hari Raya rasmi hanya di satu bandar), kerana agama rasmi Jerman/Barat, agama Kristian! Maka, mana hak asasi 'kesamaan' utk. umat Islam?

Jadi apasal NGO-NGO dan rejim-rejim Barat-Zionis termasuk dr. Jerman ini dan sekutu mereka dr. DAPBANGKAI/PKR, nak gelojoh MELALAK pula, menuntut hak asasi 'kesamaan/kebebasan mutlak-demokrasi' kat Tanah Melayu, NEGARA ISLAM pusaka berzaman nenek moyang kita ini?!

Tapi yg. herannya, haritu, si Melayu yg. kononnya menghina Thaipusam, bukan main cepat diTANGKAP!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).