Selasa, 18 Mac 2014

HARAM JADAH !! SELAWAT PERDANA DIHINA RED BEAN ARMY

Ini semua gara gara Red Bean Army yang sememangnya selalu menganggu gugat setiap program tambahan program yang dianjurkan oleh orang Melayu dan Islam.


Perbuatan menghina dan memperlekehkan agama Islam dan orang Melayu memang menjadi agenda utama Red Bean Army dan kita semua tahu bahawa RBA ini adalah tentera maya yang dibiayai oleh DAP.

Perbuatan sebegini sebenarnya boleh mencetuskan ketegangan kaum diantara Melayu dan bukan Melayu khususnya orang cina di Malaysia.

Selama ini hubungab diantara orang Melayu dan Cina amat baik dan akrab tetapi setelah kita mengetahui bahawa DAP menggunakan khidmat kumpulan pelampau alam maya ini maka hubungan diantara Melayu dan Cina sudah mula renggang.

Sangkakala harap perkara ini mendapat perhatian dari pihak yang bertanggungjawab untuk diambil tindakan sewajarnya kerana memperlekehkan agama Islam sebagai agama Persekutuan adalah perkara yang amat berbahaya dan jika ianya dibiarkan berlanjutan sudah pasti akan membawa kepada kemusnahan dalam hubungan dan toleransi dalam masyarakat Malaysia.





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hehe.. Nk tunggu lg ke.. Nk tunggu berapa lama lg..

Tanpa Nama berkata...

kdn belum dapat ilham...