Jumaat, 9 Mac 2012

MANA NAK LETAK MUKA BADROLAMIN

Kes khalwat yang membabitkan ustaz Badrulamin di negeri Pahang baru-baru ini menimbulkan kekecohan di seluruh negara.

Kes yang melibatkan beliau bersama dengan seorang wanita juga dipercayai berstatus isteri orang hangat diperkatakan da laman-laman blog tanah air.

Badrulamin juga pernah membuat kejutan dimana. Beliau pernah menyatakan bahawa Tengku Mahkota Pahang akan turun 'mencemar duli' untuk menyelesaikan masalah yang di hadapi oleh beliau kerana kononnya Tengku Mahkota kenalan rapat beliau.

Semalam, Tengku Mahkota Pahang mengeluarkan titah baginda "Ketika kejadian saya tidak ada di dalam negara, saya cuma nak tahu siapa yang terbabit...tak bolehlah kaitkan saya dengan kes ini sebab ini adalah masalah peribadi.

"Minta jasa baik hentikan perkara ini, saya harap tak perlulah kaitkan lagi nama saya dan jika kes ini (khalwat) memang berlaku, biarlah pihak yang bertanggungjawab yang menyiasat dan saya ikhlas tidak menyebelahi mana-mana pihak" titah baginda.

Sekarang ni Badrulamin menempah satu balak lagi untuk beliau junjung, dengan mengaitkan nama Tengku Mahkota mungkin dia rasa selamat agaknya, bila Tengku Mahkota bertitah begitu apa nak dikatakan lagi oleh Badrulamin?

Pasti terkedu ustaz PAS yang pernah mengutuk mufti negeri Perak- Tan Sri Harusani Zakria- ini satu masa dulu.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah gurunya kan suka sebut nama pemimpin terkenal dunia. anak didik pun ikutla sama. gi jaip pun bawak bini macam gurunya gak