Selasa, 13 Mac 2012

LEPAS NI APA LAGI FITNAH RAFIZI TERHADAP PM

PEMFITNAH BESAR


Rafizi Ramli sekali lagi terkedu apa bila Shangrila Hotel Kuala Lumpur mengeluarkan kenyataan bahawa tempahan untuk majlis pertunangan anak Perdana Menteri Malaysia di bayar sendiri oleh Perdana Menteri.

Rafizi selama ini mendesak dan mengeluarkan kenyataan bahawa tempahan Banquet Event Order telah dibayar oleh Pejabat Perdana Menteri ternyata adalah palsu dan fitnah semata-mata demi untuk menutup kisah sokongan Anwar Ibrahim keatas Israel.

Shangrila Hotel hari ini mengeluarkan kenyataan tersebut dan sekaligus membuatkan Rafizi terkedu dan malu setelah desakan demi desakan di keluarkan.

Apa kata selepas ini Sangkakala cadangkan kepada Rafizi untuk mengemukakan bukti bahawa pernikahan anak Nik Aziz tidak di biayai oleh kerajaan negeri mahu pun dalam bentuk sumbangan orang ramai.

lagi satu Sangkakala ingin maklumkan disini bahawa Perdana Menteri bukanlah sengkek sangat hingga perlu menggunakan duit rakyat untuk majlis pertunangan tersebut.

Sangkakala seperti merasakan bahawa kepimpinan Pakatan Rakyat memang berbuat begitu agaknya, jika tidak bagaimana rafizi boleh terfikir dengan sebegitu bodoh.

Sangkakala nasihatkan Rafizi supaya lebih mencari atau menyiasat sumber kewangan PKR, PAS serta DAP agar ianya tidak menggunakan wang ahli yang juga merupakan rakyat Malaysia.

1 ulasan:

arab berkata...

pendedahan yang terbaik, seharusnya rafizi tanya dari mana duit parti pkr dapat????

mohon link kan blog saya..
www.hurairahady.blogpsot.com

thanks admin...