Isnin, 12 Mac 2012

SYED ALI NI HEBAT SANGAT KE

Kelmarin Menteri Pembangunan Wanita mengumumkan bahawa beliau sedia menarik diri dari menjadi Senator akibat dari masalah NFCorp walaupun ternyata beliau tidak bersalah.

Yang peliknya pada Sangkakala sekarang ni, ada pulak diikalangan ketua bahagian UMNO yang menyerang beliau hingga mengatakan beliau adalah pelakon bollywood seperti artikel yang terdapat dalam blog PapaGomo.

Baca link
http://t.co/QRfkVWYD

Apabila terbaca petikan kata-kata seperti didalam artikel tersebut, Sangkakala berpendapat Syed Ali bukanlah pemimpin UMNO yang matang didalam politik, lebih kepada anak-anak bermain guli, orang lain semua tak betul, tapi dia sentiasa benar.

Kalau nak diikutkan, Sangkakal tak pernah dengar Syed Ali menghentam atau mengkritik pemimpin Pakatan Rakyat sehebat beliau mengkritik Datuk Seri Shahrizat.

Kenapa agaknya? Takut dihentam semula hingga telanjang tak tinggal bulu mungkin.

Apa yang menjadi pelik disini, beliau berkata bahawa Shahrizat berlakon, adakah Syed Ali tidak berlakon selama ni?

Pada Sangkakala lakonan Syed Ali lebih hebat lagi mungkin, siapa tahu. Ini kerana cara beliau bercakap seolah-olah Shahrizat mempunyai masalah yang besar denga beliau, mungkin juga benar kata Gomo, beliau mengidam jawatan menteri pembangunan wanita dan masyarakat agaknya.



Pssstttt..kenapa beriya-iya sangat Syed Ali ni? Dia pun bukan hebat mana.

2 ulasan:

Neilkie69 berkata...

Jangan pandang sebelah mata pada Tuan Syed ni. Terlalu basar jasa dia pada negara dan tak terkira pengorbanan Tuan Syed. Mohan sangat diperkenankan agar PM DS Najid melantik Tuan Syed ini menjawat Jawatan Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga. Pasti Tuan Syed akan lebih cemerlang, Gemilang dan Terbilang jika di bandingkan dengan Mak Cik Bollywood iaitu gelaran oleh Tuan Syed kepada DS Shahrizat...

Tanpa Nama berkata...

Tn Syed ni takde la terer mana pun dlm politik.tapi adalah tipikal baka ini merasakan diri lebih baik,lebih bijak dan berani dari orang lain.sebab itu kebiasaan mereka ini bermulut boros, memperlekeh org lain tetapi amat pintar mengampu.jauh lagi rasanya Tn.Syed layak berada dlm liga taraf menteri, setakat Bah.Cheras atau Bukit Bintang memadailah..disana tak perlu mengambil apa apa ujian.