Rabu, 13 November 2013

@khairykj BEZA ANTARA KERJA DENGAN ORANG TUA @CTNurhaliza11


Aya Cik Siti..apa hal ni sampai nak sound Menteri jangan biadap dengan orang tua dan perlu pendekatan yang lebih berhemah.

Sekarang ni yang buat kerja tu Menteri yang bertanggungjawab dengan FAM, dan Khairy menegur persatuan yang bernaung dibawah kementerian beliau.

Takde istilah tua muda dalam tugas dan kalau nak dikira sampai macam tu nampaknya menteri yang muda muda ni tak boleh nak buat teguran le pada orang yang lebih berumur.

Satu je la Sangkakala nak pesan kat Siti Nurhaliza ni, kerja menteri biar dia yang buat,  kalau sebagai peminat yang baru dua kali masuk stadium rasanya belum membuktikan lagi kesetiaan terhadap sukan bola sepak.

Mentang mentanglah baru baru ni pasukan Pahang yang juga merupakan negeri kelahiran beliau menang piala Malaysia dah lantang sampai nak nasihatkan Menteri yang bagi kritikan ke?

Jangan sampai nanti Datuk Seri Khalid pula buat protes atau teguran kat Siti sebab masih belum ada apa apa anugerah yang diberikan pada beliau sepanjang mereka berkahwin, rasanya pembaca faham kot anugerah apa yang Sangkakala cakapkan ni kan.

Jadi kepada Siti yang begitu MEMINATI BOLA, adalah lebih baik jaga BOLA yang ada untuk kesejahteraan rumah tangga sebab ada juga dengar dengar Datuk Seri dah mengintai orang yang boleh bagi anugerah ni.