Selasa, 19 November 2013

SELEPAS SYIAH TAKKAN PAS DI PENUHI GANGSTER PULAK


Wahwahwah..hebat juga brader kita ni. Mana datangnya Special Force dalam PAS yang siap pakai lambang Jata Negara dan dah macam kad kuasa. 

Kalau nak diikutkan, Sangkakala rasa adalah menjadi kesalahan sekiranya menyamar anggota keselamatan dan mungkin bagi penjilat tegar PAS,  kad tersebut tidak mempunyai apa apa maksud tetapi bagi orang yang berniat untuk menyalah gunakan kad tersebut, pelbagai perkara mampu mereka lakukan. 

Pihak berkuasa seharusnya mengambil tindakan keatas mereka yang sewenang wenangnya menggunakan kad kad kuasa yang mempunyai lambang Jata Negara. 

Ini kerana lambang Jata Negara biasanya hanya akam diletakkan pada kad kad penguatkuasa jabatan atau agensi penguatkuasaan, tapi kini ianya sudah menjadi seperti perkara biasa dan dengan mudah orang awam menggunakannya.

Ini sebenarnya adalah satu permasaalahan yang boleh mengundang sesuatu yang tidak diingini jika ianya tidak dibendung dari awal.

Pengikut PAS ni dah tentu bangga dapatpakai kad macam tu kan? Cuba tengok cara btader kat atas tu berjalan, macam gengster je, macam penjahat je.

Lagi satu Sangkakala nak tanya le pada puak PAS ni, bukankah memakai gelang tu hukum nya haram?

Tapi brader dalam gambar kat atas tu selamba je pakai gelang tangan dan dari apa yang Sangkakala perhatikan, bukan sahaja brader kat atas tu malah ramai lagi yang memakai gelang rantai dan sebagainya.

Adakah selepas syiah, PAS akan dipenuhi pilak dengan gangster atau yang seangkatan dengannya.

Cuba jawap sikit PAS.