Rabu, 20 November 2013

ALAHAI ANWAR !!! KANTOI LE PULAK !!! ISU 40K BANGLA JADI SIA SIA

Dia yang bercakap pasal pengundi hantu sampai 40 ribu kononnya dibawa dari Bangla, hari ni dia sendiri yang menafikan perkara tersebut.

Itulah perangai Anwar Ibrahim yang akan menyalahkan orang lain apabila dah rasa dirinya kantoi dan tersalah cakap.

Kali ni pasal kes pengundi yang didakwa dari Bangladesh yang dibawa masuk oleh Barisan Nasional kononnya dikatakan oleh Anwar bahawa blog pro kerajaan yang mengeluarkan kenyataan tersebut dan bukanlah dari beliau atau pemimpin pakatan.

Apa ni Anwar, takkan dah lari dari tajuk pulak kot, tapi itulah Anwar ibrahim, dah dikerah anak muda dan para pengikut berhimpun sana sini kononnya ada pengundi hantu, sekarang apa dah jadi? Sudah tukar ka?

Macam mana budak budak yang buat demonstrasi dan buat himpunan didepan pejabat SPR tempoh hari? Apa mereka buat disitu? Makan angin?

Ini semua gara gara mat bontot ni yang sengaja mahu mencetuskan huru hara dalam negara, dan akhirnya tak mengaku, bukan susah sangat nak buat penafian yang dia tak pernah keluarkan kenyataan tersebut, hanya dengan mengatakn tak cakap dan halakan pada orang lain, bukannya teruk sangat.

Kepada para pengikut Anwar, rasakan muka korang yang penat datang dari jauh, buang minyak kereta buang duit belanja hanya semata mata mendengar kata kata pembohong ni, sudahnya apa pun takde, sendiri malu dan sendiri rugi je.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: