Sabtu, 4 Mei 2013

#tolakpakatan #GE13 AKSI GHAIRAH MUSLIMAH PAS

Macam ni punya aksi pun ada, patut le tak lepas pak lebai sebelah kanan tu tengok, kata parti Islam, suruh orang bertudung litup, tapi mereka sendiri macam mana pulak?

Ni karang mesti ada yang kata gambar ni dah kena editkan? Agak agak la kalau nak cakap macam tu pun, jangan le sangka benda ni tak jadi dalam PAS.

Telah terbukti dan biarlah gambar berbicara tentang apa yang ada dalam gambar diatas, jelas menunjukkan wanita PAS mengenakan seluar ketat hingga nampak lekuk dan pakai baju PAS 4 all.

Apa hal ni Pok Nik? Dah jadi macam ni pulak muslimah PAS, selama ni kata semua bermaruah dan semua menunding jari mengatakan ahli UMNO yang berperangai macam ni.

Tapi bila tengok gambar diatas tu jelas terpampang kelakuan wanita muslimah mereka kan?

Jadi kepada PAS, Sangkakala nak bagi tau sikit je la, jangan menunding jari pada orang lain, korang pun dah teruk malah lebih teruk lagi dari UMNO dan Barisan Nasional.

Agama pun korang boleh jual demi kuasa, ntah kemana la peginya negara Islam korang tu Sangkakala pun tak tau la.

Dari negara Islam kepada negara berkebajikan, itu semua ikut kata Karpal Singh dan Nizar sendiri pernah kata dalam sidang DUN negeri Perak, bahawa dalam transkrip mana mengatakan bahawa PAS ingin melaksanakan negara Islam.

Munafik macam korang ni memang tak layak untuk diberi mandat bagi menjadi pemerintah, eloknya dikeluarkan je dari senarai politik tanah air.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: